Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Про інститут менторства говорили в Острозькій академії

10 лютого 2022 р.

10 лютого у Національному університеті «Острозька академія» відбулося публічне обговорення проекту «Положення про менторство в НаУОА». Його розробкою займалися відділ з організації роботи зі студентами та випускниками спільно з проректоркою з навчально-виховної роботи Русланою Каламаж та іншими структурними підрозділами університету. Модератором заходу була Ольга Німець, провідний фахівець відділу з організації роботи зі студентами та випускниками. 

Під час зустрічі обговорювали особливості й цілі інситуту менторства, а також стратегію його розвитку в рамках діяльності Острозької академії.

«Зараз в університеті гарно впроваджена ініціатива інституту тьюторства, який дуже допомагає для адаптації й супроводу студентів. Після обговорень ми вирішили створити й інститут менторства зі своїми особливостями. Наприклад, на відміну від тьюторства, менторство – більш індивідуалізований підхід, що допомагає професійному становленню й самовизначенню наших студентів. Ми зрозуміли, що ця ідея є дуже цікавою, але насамперед вона залежить від особистого бажання випускників, роботодавців бути менторами, а ще від бажання студентів мати цих менторів»,

зазначила проректорка з навчально-виховної роботи, професорка, докторка психологічних наук Руслана Каламаж.

Менторство допомагає студентам набути необхідні професійні знання й досвід, розвинути soft skills, адаптуватися до професії, виробити нові морально-етичні принципи й цінності. Менторство розширює можливості співпраці з більш досвідченими колегами, забезпечує регулярний зворотний зв'язок і підтримку, допомагає розвинути потребу в постійному вдосконаленні та засвоїти основи корпоративної культури університету.

«Нам важливо почути думку кожного, щоб інститут менторства працював, став практичним, а його робота була максимально налагоджена й зручна для всіх. Ми очікуємо хороших результатів і прагнемо, щоб ментори отримували від цього задоволення, новий досвід, а наші студенти зрозуміли все практичне втілення своєї спеціальності, на якій зараз навчаються»,

підсумувала Ольга Німець, провідний фахівець відділу з організації роботи зі студентами та випускниками.

Під час зустрічі студенти, викладачі й випускники університету висловили власне бачення процесу менторства, а також дали практичні рекомендації щодо шляхів його вдосконалення.

До слова, якщо ви бажаєте поділитися враженнями, ідеями, пропозиціями щодо розвитку інституту менторства або маєте запитання, заповнюйте гугл-форму

Читайте також: