9 листопада в Національному університеті «Острозька академія» відбулася лекція на тему «Продукт маркетинг». Спікери – Богдан Яцюра, випускник Острозької академії, керівник з розвитку продукту robota.ua й Марина Осадча, старший фахівець з інтернет-реклами robota.ua. Модерувала захід Людмила Козак, докторка економічних наук, доцентка, завідувачка кафедри економічної теорії, менеджменту і маркетингу НаУОА.
«Мета нашої зустрічі – розповісти студентам про те, чим займається продукт маркетинг насамперед у контексті robota.ua й загалом про можливості для роботи. Наприклад, які інструменти використовуються в певному напрямку, щоб зробити продукт кращим. Також ми прагнемо ознайомити студентів детальніше з тим, як в robota.ua створюється команда маркетингу»,
Під час лекції спікери розповіли студентам про напрямки маркетингової команди: brand management, івент маркетинг, digital маркетинг, SEO (search engine optimization), social маркетинг, content маркетинг.
«Інформація про маркетингові напрямки діяльності й сучасні інструменти маркетологів для студентів буде корисною й пізнавальною. Ці знання дозволять їм в майбутньому краще обрати той вид діяльності, яким вони хотіли б займатися»,