4 жовтня 2022 року в Обласному науковому ліцеї м. Рівне відбулася презентація енциклопедичного видання «Острозька академія: історія та сучасність культурно-освітнього осередку», а також науковий семінар «Острозьке князівство». Ці заходи були проведені для ліцеїстів, які навчаються в класах історичного профілю, проректор з науково-педагогічної роботи НаУОА проф. Дмитро Шевчук та керівник Арт-кластеру Острозької академії Микола Бендюк. Під час семінару було представлено найвизначніші події з історії Острога та Острозької академії, а також найвизначніші постаті Острозького культурного-освітнього осередку кінця 16 – початку 17 століття.
«Науковий семінар і презентація енциклопедії спрямовані були популяризувати серед молоді тематику Острогіани. В Острозької академії та Обласного наукового ліцею м. Рівного давно склалися партнерські стосунки в плані проведення наукових заходів для ліцеїстів та вчителів, участі в наукових конференціях, проведення профорієнтаційної роботи. Тематика Острогіани надзвичайно актуальна для нашого краю, тож під час семінару було окреслено можливості долучення ліцеїстів до дослідження спадщини князів Острозьких»,
«Ми живемо на території, яка більше 300 років належала князям Острозьким, і це не лише Рівненська область, це більшість історичної Волині. Але місцеве населення майже не знає своєї регіональної історії. В їхньому розумінні була давньоруська держава, а потім вже козацтво. Добре що хоча б період УНР та УПА більш менш відомі. Звісно що в школах вчать історію і ранньомодерного часу, але не в достатньому обсязі. Тому поїздки з презентаціями та ознайомлювальними лекціями варто й надалі продовжувати. І це стосується не лише дітей в школах, а також і дорослих. Треба відмітити що запит на таке є. Як приклад може бути презентація в Обласному науковому ліцеї м. Рівне»,
До слова, енциклопедичне видання «Острозька академія: історія та сучасність культурно-освітнього осередку» було видане з нагоди 25-ї річниці відродження Острозької академії. У виданні вміщено статті та матеріали, які стосуються історії та сучасності академії, її культурного контексту, а також історіографії, історичної пам’яті та процесу відродження першого вищого навчального закладу на теренах Східної Європи.