Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Про тьюторство в системі забезпечення якості освіти говорили в Острозькій академії

04 жовтня 2022 р.

3 жовтня в Національному університеті «Острозька академія» в рамках навчально-методичного центру «Школа освітніх інновацій» відбулося п’яте заняття викладачів за програмою навчального модуля «Студії зі стратегування якості освіти ЗВО: від парадигми до практики». Спікерка онлайн-зустрічі: Руслана Каламаж, докторка психологічних наук, професорка, проректорка з навчально-виховної роботи НаУОА. Модерувала захід кандидатка філологічних наук, доцентка, керівниця Школи освітніх інновацій Юлія Маслова.

Руслана Каламаж презентувала тему «Тьюторство в системі забезпечення якості освіти». Зокрема спікерка закцентувала увагу на законодавчому регулюванні тьюторства в системі освіти, етимології поняття, тьюторстві в ретроспективі, особливостях організаційної ролі тьютора й куратора тощо.

«Із початку відродження Острозької академії в нас існувала система кураторства. Але вже два роки в нашому університеті працює інститут тьюторства. Доцільність упровадження цього інституту полягає в тому, що ми почали реалізовувати принцип студентоцентрованого навчання, який насамперед передбачає формування автономності або самостійності студента, його відповідальності; врахування індивідуальних особливостей особистості кожного здобувача освіти, здатність до формування індивідуальної освітньої траєкторії й індивідуального профілю компетенцій студентів»,

зауважила Руслана Каламаж.

Під час заняття Руслана Каламаж розповіла про традиційну структуру тьюторської системи, яка складається із трьох елементів: керівництво процесом навчання, що здійснює регулювання співвідношення між навчанням студентів і їхнім вільним часом; моральне наставництво як супровід студента в університеті в широкому значенні; тьюторство як супровід навчання студента за індивідуальною освітньою траєкторією.

Також наприкінці зустрічі спікерка зазначила, що головне завдання тьюторства – допомогти окремому студенту розкрити свій особистий потенціал і сформувати індивідуальну траєкторію своєї освіти.

Читайте також: