Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Психологічну безпеку взаємодії в системі «вчитель-учень-батьки» в умовах Нової української школи обговорювали в Острозькій академії

25 жовтня 2021 р.

Студенти спеціальності “Початкова освіта” в межах дисципліни “Психологічна безпека вчителя” зустрілися з докторкою педагогічних наук, професоркою та стейкхолдеркою Національного університету “Острозька академія”, Іриною Андрощук. На лекції говорили про структуру професійного стандарту вчителя, роль управління освітнім процесом у професійній діяльності педагога.

“Під час зустрічі виникли ідеї щодо введення вибіркових дисциплін і сертифікатних програм у контексті домедичної допомоги, адже для вчителя, особливо в умовах сьогодення це надважливо, як і вміння організувати психологічне й інформаційно-психологічне безпечне освітнє середовище”,

підкреслила Галина Гандзілевська, докторка психологічних наук, професорка кафедри психології та педагогіки Національного університету “Острозька академія”

Ірина Андрощук показала презентацію на тему “Запровадження професійного стандарту вчителя за професіями «Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти», «Вчитель закладу загальної середньої освіти», «Вчитель з початкової освіти (з дипломом молодшого спеціаліста)» й поділилася досвідом створення стандарту вчителя (період грудень 2019-грудень 2020). За словами пані Ірини, 5 ключових засад формування стандарту сучасного вчителя – це: 

  • відповідність концепції НУШ;
  • орієнтованість на безперервний професійний розвиток учителя;
  • андрагогічний і компетентнісний підходи;
  • гнучкість у застосуванні стандарту;
  • особистісний і професійний виміри.

Наскрізною деталлю лекції стало висловлення академіка Національної академії педагогічних наук України, Івана Зязюна:

“Серед вічних професій учительська посідає особливе місце: вона – початок усіх професій. Змінюються умови й засоби виховання, та незмінним залишається головне призначення вчителя – навчити людину бути Людиною”.