20 жовтня в новоакадемічному корпусі Острозької академії відбулася бінарна лекція з інтерактивним заняттям для здобувачів спеціальності 029 “Інформаційна, бібліотечна та архівна справа” Національного університету “Острозька академія та Донецького національного університету імені Василя Стуса. Тема “Інформаційна культура та документні ресурси: історія та сучасність”. Захід відбувся з нагоди святкування 445-річчя вищої освіти в України та Острозької академії.
Перша частина заняття була присвячена історії становлення та розвитку інформаційної культури в Острозькій академії ХVI ст. крізь призму документознавчної науки. Лектором була Ганна Валеріївна Охріменко, завідувачка кафедри інформаційно-документних комунікацій.
“Документними ресурсами, які засвідчують становлення та розвиток інформаційної культури в Острозькій академії 1576 року безперечно є Острозька Біблія (1581 р.), Граматика Мелетія Смотрицького (1619 р.) та полемічна спадщина представників Острозько-культурного осередку (кін.XVI - поч. XVII ст.)”
Також, під час доповіді колеги обговорили 3 важливих складових, які дозволяють формувати інформаційну культуру як системне утворення для майбутнього фахівця інформаційно-документної діяльності:
- подієві заходи із формування навичок створення та поширення інформаційних продуктів;
- створення візуального контенту, який релевантний до запитів цільової аудиторії;
- вироблення навичок з інформаційної гігієни та медійної грамотності у роботі з інформаційними ресурсами.
Наступна частина заняття була зорганізована представниками Донецького національного університету імені Василя Стуса. До Острозької академії завітало 15 здобувачів освіти за спеціальністю “Інформаційна, бібліотечна та архівна справа” та 2 керівників групи: Анісімова Ольга Миколаївна, завідувачка кафедри інформаційних систем управління та Лукаш Галина Павлівна, професорка кафедри інформаційних систем управління.
Для заняття використали формат відомого телешоу “Хто зверху”, яку адаптували під інтерактивну гру для студентів. Усі охочі випробували себе на знання базових принципів інформаційної культури та розумінні діловодних процесів. Гра складалася із 6 раундів, де брали участь команди двох університетів (1 команда від університету).