Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Тиждень академічної доброчесності в Острозькій академії

12 жовтня 2021 р.

У Національному університеті «Острозька академія» з 11 по 15 жовтня проходить тиждень академічної доброчесності.

12 жовтня відбулася онлайн-лекція для першокурсників «Академічна доброчесність: принципи та процедури в НаУОА». Спікерки – докторка психологічних наук, професорка, проректорка з навчально-виховної роботи Руслана Каламаж, кандидатка економічних наук, доцентка, помічниця ректора зі стратегічного розвитку та забезпечення якості освіти Юлія Шулик, представниця від Братства спудеїв з комісії питань якості освіти Карина Захарова.

На початку лекції студенти побачили невеликий фільм, де викладачі і студенти говорили про створення Кодексу академічної доброчесності. Метою відео було проілюструвати, що в Острозькій академії цінності академічної доброчесності сформувались від початку її відродження. 

«Академічна доброчесність – це найголовніша ціннісна засада, на основі якої ми будуємо співпрацю зі студентами в університеті. Основна мета дотримання кодексів – це забезпечення довіри до наших наукових досягнень. Ми розглядаємо університет, де немає місця таким негативним явищам як корупція, хабарництво, дискримінація, булінг»,

зазначила Руслана Каламаж.

Карина Захарова розповіла авдиторї про створення другої редакції Колексу 2017 року та про відповідальність за порушення відповідно до «Кодексу академічної доброчесності НаУОА». До них належать: ставлення, яке принижує людську гідність або дискримінує будь-якого учасника освітнього процесу чи в інший спосіб посягає на права людини; академічний плагіат; самоплагіат; фабрикація; фальсифікація; списування; обман; академічне шахрайство.

Юлія Шулик розповіла, як працює скринька академічної доброчесності:

«У нас є скринька комісії з питань якості освіти, де нам пишуть заяви, які можуть бути в письмовому та в електронному вигляді. Моя відповідальність розглянути заяву, зрозуміти, кого долучити до розгляду питання й з'ясувати, чи дійсно така проблема існує. Якщо є потреба розглянути проблему на засіданні, тоді збирається

Комісія, на якій обов'язково повинен бути представник студентського самоврядування, а також проректори, юристи та інші».

У цей же день 12 жовтня відбувся онлайн-семінар для тьюторів «Роль опитувань в академічній доброчесності». Модерувала захід проректор з навчально-виховної роботи, професор Руслана Каламаж. Спікеркою була кандидатка економічних наук, доцентка, помічниця ректора зі стратегічного розвитку та забезпечення якості освіти Юлія Шулик.

Вона розповіла, що в Острозькій академії проводиться багато опитувань. Серед них три затверджені положенням і є регулярними. Це опитування щодо якості викладання, щодо реалізації якості освітніх програм, моніторинг освітнього середовища. Є додаткові, наприклад, опитування щодо організації практики, щодо організації дистанційного навчання, про роботу бібліотек і комп’ютерних мереж, про роботу кураторів тощо.

«Семінар спрямований для ознайомлення тьюторів із системою опитувань у НаУОА. Нам важливо, щоб тьютори знали, як ми враховуємо результати опитувань, хто відповідає за реалізацію змін, наскільки важливо, щоб здобувачі освіти були долучені до цих процесів, розуміли суть питань і знали свою роль у забезпеченні якості освіти в університеті й за потреби могли проконсультувати здобувачів освіти щодо опитувань»,

прокоментувала Юлія Шулик.