Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

В Острозькій академії для викладачів РГМ мов провели тренінг «Підсумки року»

10 червня 2021 р.

У Національному університеті «Острозька академія» 9 червня відбувся онлайн методичний семінар-тренінг для викладачів факультету романо-германських мов НаУОА: Майстермайнд «Підсумки року». Захід був організований деканессою факультету РГМ, кандидаткою психологічних наук, доценткою Інною Ковальчук та завідувачкою кафедри міжнародної мовної комунікації, доценткою, кандидаткою педагогічних наук Оксаною Юр’євою. Модераторкою події була кандидатка педагогічних наук, блогерка, засновниця @talking.teachers.club Інна П’янковська.

Майстермайнд – це тренінг на якому група людей зі схожим рівнем амбіцій зустрічаються, щоб звірити показники своїх ментальних крокомірів. На початку існування груп кожен визначає свій вектор цілей і упродовж зустрічей декларує іншим учасникам свої плани, звітує з проміжних результатів, просить поради та радить сам. 

Семінар-тренінг був проведений у вузькому колі викладачів, з використанням інтерактивного методу: обговорення, музики, медитації та поезії. Під час зустрічі викладачі поділилися особистими відчуттями, здобутками та яскравими моментами, які найбільше запам’яталися в навчальному році.

«Я обрала такий формат зустрічі з декількох причин. По-перше, викладачі навантажені різними обов’язками і психологічно виснаженні, а це заважає нормально сприймати нову інформацію. По-друге, ми сприймаємо інформацію, іноді, як панацею. Тому важливо зрозуміти де ми знаходимося та до яких висновків прийшли в кінці навчального року. Для цього і зроблено такий формат, щоб ми з викладачами могли оглянутися довкола. Про цінність та ефективність таких семінарів я знаю. Сама неодноразово брала участь у подібних зустрічах, зокрема тих, які організовує Мар’яна Лісовська »,

додала Інна П’яковська.