Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Випускниця Острозької академії Ольга Петрова провела відкриту лекцію для студентів

07 грудня 2021 р.

Катедра української мови і літератури Національного університету «Острозька академія» в межах зустрічей «Філологія – широкі можливості» 7 грудня організувала лекцію з Ольгою Петровою – випускницею спеціальности «Українська мова та література», медійницею, комунікаційницею, фахівчинею зі зв'язків з громадськістю та кібергігієни, репутаційною менеджеркою, тренеркою-практикинею. Тема – «Філологічні компетенції, як інструмент public relations або чому важливо вміти говорити «маминою мовою».

Під час лекції спікерка розповіла про життя філолога після градуації, професію pr- та репутаційного менеджера; «мамину мову», брендинг, SMM, репутаційні ризики та їхню залежність від філологічних знань; правдиві кейси, як Острозька академія досі виручає в професійному житті.

«Фахівець із зв’язків з громадськістю – це людина, яка працює з основними стейкхолдерами. Завдання хорошого піар-менеджера подати інформацію простою, зрозумілою та комфортною для конкретного стейкхолдера мовою. Це стосується не тільки лексичного запасу, правильного добору слів, а загалом інформаційного середовища, у якому існує певна цільова авдиторія. Тобто фахівець зі зв’язків із громадськістю допомагає компанії, бренду, особі або будь-якому іншому продукту звучати зрозуміло для того, на кого він націлений»,

зазначила Ольга Петрова.

Спікерка додала, що Острозька академія навчила її говорити, не боятися авдиторії та вміти переконувати. 

«Також я зрозуміла, що охайність і зовнішній вигляд класичного зразка в житті виручать мене ще не раз. Крім цього, напрацьовані роками дружні відносини цінніші, ніж розмінна монета. Тому, маючи хороших друзів, цінуйте їх. Ці комунікаційні та правильні зв’язки теж згодяться Вам у житті. Студентські роки – це прекрасний ресурс, який потрібно використовувати»,

підсумувала Ольга Петрова.

Враженнями від зустрічі поділилася студентка 4 курсу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарного менеджменту Світлана Янкевич:

«Щиро дякую катедрі української мови і літератури за таку інформативну зустріч. Було захопливо та дискусійно, як і зазвичай на подіях нашої філологійної родини. Упевнена: все, про що розповіла пані Ольга, стане в нагоді для філологів і філологинь у майбутньому. Відвідуватиму заходи проєкту «Філологія – широкі можливості» й надалі, а також запрошую всіх студентів! Ви будете приємно здивовані».