Для здобувачів освітньої програми «Журналістика» Національного університету «Острозька академія» в рамках навчальної дисципліни «Журналістська майстерність (майстер-класи)» 1 грудня відбулася зустріч із музичним редактором радіо «Ретро FM» та «П'ятниця» Валентином Корнієнком.
Під час лекції спікер розповів про свій досвід у радіожурналістиці, професію музичного редактора, критерії відбору пісень для плейлистів, а також особливості роботи на радіостанціях «Ретро FM» та «П'ятниця».
«Музичний редактор – це людина, яка займається наповненням бази, технічними моментами в ефірі. Наприклад, я створюю плейлист. Кожна станція має свій напрям. Радіо «П’ятниця» – це музика 80-х, 90-х, 2000-х. Також тут є сучасні пісні, але вони естрадні. «Ретро FM» – це ретромузика. Ці радіостанції мають різні способи створення плейлистів. Є програми, з якими працюють музичні редактори. Там є бази, шаблони, будують відповідну сітка та з різних категорій добирають музику. Наприклад, пісні 80-тих повинні повністю звучати з 90-ими чи сучасними українськими піснями. Так створюють плейлисти. Музичний редактор повинен розумітися на музиці, яка грає в ефірі»,
Також спікер наголосив на тому, що радіо буде ще довго працювати, наприклад, там, де немає інтернету.
«Зараз до радіо ставляться не так, як раніше, коли це було новинкою. Сьогодні радіо – це загалом фон. Але навіть його приємно послухати, бо кожна пісня має певний хронометраж, початок і кінець. Музичний редактор робить плейлист, міксує його так, щоб він звучав, як одна класна хвиля. Це створює певний комфорт слухачеві. Радіо будуть слухати ще досить довго»,
Студентка 4 курсу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарного менеджменту Надія Кривко поділилася враженнями від лекції:
«Як і попередні зустрічі з журналістами, ведучими, працівниками медіа, сьогоднішня була теж надзвичайно цікавою та корисною. Пан Валентин розповів не лише про свій досвід музичного редактора, а й про функціонування радіо. Ми четвертий курс. Дехто з нас, можливо, пов'яже себе саме з радіо. Такі зустрічі є хорошим провідником у «внутрішню кухню» майбутньої професії. Раніше я не дуже розуміла, де зберігаються музичні архіви, які критерії обраних композицій та багато інших деталей, але тепер – знаю. Щиро вдячна пану Валентину за цікаве заняття!»