Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Про роботу на радіо розповів Валентин Корнієнко

01 грудня 2021 р.

Для здобувачів освітньої програми «Журналістика» Національного університету «Острозька академія» в рамках навчальної дисципліни «Журналістська майстерність (майстер-класи)» 1 грудня відбулася зустріч із музичним редактором радіо «Ретро FM» та «П'ятниця» Валентином Корнієнком.

Під час лекції спікер розповів про свій досвід у радіожурналістиці, професію музичного редактора, критерії відбору пісень для плейлистів, а також особливості роботи на радіостанціях «Ретро FM» та «П'ятниця».

«Музичний редактор – це людина, яка займається наповненням бази, технічними моментами в ефірі. Наприклад, я створюю плейлист. Кожна станція має свій напрям. Радіо «П’ятниця» – це музика 80-х, 90-х, 2000-х. Також тут є сучасні пісні, але вони естрадні. «Ретро FM» – це ретромузика. Ці радіостанції мають різні способи створення плейлистів. Є програми, з якими працюють музичні редактори. Там є бази, шаблони, будують відповідну сітка та з різних категорій добирають музику. Наприклад, пісні 80-тих повинні повністю звучати з 90-ими чи сучасними українськими піснями. Так створюють плейлисти. Музичний редактор повинен розумітися на музиці, яка грає в ефірі»,

розповів Валентин Корнієнко.

Також спікер наголосив на тому, що радіо буде ще довго працювати, наприклад, там, де немає інтернету. 

«Зараз до радіо ставляться не так, як раніше, коли це було новинкою. Сьогодні радіо – це загалом фон. Але навіть його приємно послухати, бо кожна пісня має певний хронометраж, початок і кінець. Музичний редактор робить плейлист, міксує його так, щоб він звучав, як одна класна хвиля. Це створює певний комфорт слухачеві. Радіо будуть слухати ще досить довго»,

додає пан Валентин.

Студентка 4 курсу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарного менеджменту Надія Кривко поділилася враженнями від лекції:

«Як і попередні зустрічі з журналістами, ведучими, працівниками медіа, сьогоднішня була теж надзвичайно цікавою та корисною. Пан Валентин розповів не лише про свій досвід музичного редактора, а й про функціонування радіо. Ми четвертий курс. Дехто з нас, можливо, пов'яже себе саме з радіо. Такі зустрічі є хорошим провідником у «внутрішню кухню» майбутньої професії. Раніше я не дуже розуміла, де зберігаються музичні архіви, які критерії обраних композицій та багато інших деталей, але тепер – знаю. Щиро вдячна пану Валентину за цікаве заняття!»