Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Щиро вітаємо Едуарда Михайловича Балашова із захистом докторської дисертації!

10 вересня 2020 р.

Професорсько-викладацький колектив Національного університету «Острозька академія щиро вітає керівника відділу міжнародного співробітництва та фандрайзину Едуарда Михайловича Балашова із вдалим захистом дисертації на здобуття наукового ступеня доктора психологічних наук. Захист відбувся 7 вересня 2020 року.

Темою дослідження було обрано «Метакогнітивний моніторинг саморегульованого навчання студентів», яке проводилося проводилося на базі кафедри психології та педагогіки НаУОА за сприяння наукового консультанта доктора психологічних наук, професора Ігоря Демидовича Пасічника.

В основі докторської було проаналізовано теоретико-концептуальний підходи до понять «саморегульоване навчання студентів», «саморегуляція навчальної діяльності студентів» та «метакогнітивний моніторинг» у контексті саморегульованого навчання студентів.

За унікальною авторською розробкою теоретико-концептуальної моделі саморегульованого навчання студентів, впродовж двох років було проведено емпіричні дослідження, учасниками яких стали близько 600 осіб.

Також було застосовано понад 20 психодіагностичних методик для дослідження показників саморегульованого навчання на особистісному, інтегральному, мотиваційно-вольовому, емоційно-поведінковому комунікативному, когнітивному та метакогнітивному рівнях саморегульованої навчальної діяльності студентів.

«Проведене емпіричне дослідження та теоретичний аналіз дозволили нам узагальнити висновки, які є новими для психологічної науки України в контексті підвищення ефективності процесу саморегуляції навчальної діяльності студентів у закладі вищої освіти» – розповідає Едуард Балашов.

Бажаємо Едуарду Михайловичу подальших успіхів, творчого натхнення в реалізації наукових задумів, нових досягнень та здійснення професійних планів!

«Висловлюю глибоку вдячність своєму науковому консультанту засновнику Школи метакогнітивізму Ігорю Демидовичу Пасічнику. Сподіваюся, що ця Школа буде успішною в Острозькій академії, а її коло докторантів та аспірантів, які досліджують дану тематику, буде дедалі більше розширюватися. Також висловлюю подяку Руслані Володимирівні Каламаж за постійну підтримку та цінні науково-професійні поради. У тому числі, щиро дякую Кафедрі психології та педагогіки, а також членам Ради та опонентам, які були присутні впродовж захисту» – додає Едуард Балашов.