Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Острозька академія перемогла в конкурсі “Програма вдосконалення викладання у вищій освіті”

05 березня 2020 р.

Упродовж січня-лютого 2020 року відбувся відбірковий конкурс закладів вищої освіти на проєкт «Програма вдосконалення викладання у вищій освіті України». Проєкт реалізується Британською Радою в Україні у партнерстві з Інститутом вищої освіти НАПН України, Advance HE (Велика Британія) та за підтримки Міністерства освіти і науки України і Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти. У першому циклі програми було визначено 10 вишів-переможців, серед яких – Національний університет «Острозька академія». 

Мета Програми – підвищення якості вищої освіти України шляхом розвитку інституційної спроможності університетів України щодо вдосконалення викладання і навчання.

Команду від Острозької академії очолив Юрій Коцюк – директор Наукової бібліотеки університету. Також до складу увійшли: доцент кафедри журналістики Роман Шулик, викладачка кафедри теорії та історії держави і права Марія Цип’ящук, доцент кафедри економіко-математичного моделювання та інформаційних технологій Олександр Новоселецький, декан факультету політико-інформаційного менеджменту, доцент кафедри політології та національної безпеки Віталій Лебедюк. Метою проєкту команда обрала вдосконалення механізмів підвищення професійних компетентностей викладачів шляхом впровадження цифрових рішень в структуру Школи освітніх інновацій.

«Наша команда отримала дуже високу оцінку від конкурсної комісії. Це результат злагодженої команди усіх учасників. Саме так творився проєкт, який ми запропонували. Він буде стосуватися розвитку цифрового модуля нашої Школи освітніх інновацій – центру, який діє задля підвищення кваліфікації викладачів. Це буде абсолютно щось нове в системі вищої освіти України і дасть можливість впровадити дієві механізми вдосконалення викладання та поширювати наш досвід забезпечення якості освіти для інших академічних середовищ», – розповів проректор з науково-педагогічної роботи, доктор філософських наук, професор Дмитро Шевчук

Професійний розвиток викладачів Острозької академії впродовж трьох років здійснюється за сприяння Школи освітніх інновацій. Місія Школи – забезпечити високу якість навчального процесу університету шляхом уведення інноваційних методів навчання, педагогічних технік; надавати навчальні послуги, поширювати знання, ідеї і технології через формування сучасних професійних компетентностей, а також підтримки і розвитку викладацької майстерності й високоефективних наукових комунікацій; пропагувати й популяризувати ідей педагогічного новаторства.

Окрім Школи освітній інновацій наявними ресурсами для реалізації проекту є Moodle – система управління освітнім контентом. Сайт призначений для підтримки денної, заочної та дистанційної форм навчання в Національному університеті «Острозька академія». Та IT hub Laboratory – лабораторія створена передусім для розвитку ІТ-компетентностей у студентів. Ресурси лабораторії можуть бути використані для виконання технічних завдань проекту.

«Завдяки цьому проекту ми можемо покращити та інтенсифікувати співпрацю Національного університету «Острозька академія» з Інститутом вищої освіти НАПН та Британською Радою в Україні. Гадаю, в подальшому це дозволить нам знаходити нових партнерів за кордоном. Та найголовніше, це дозволить підвищити ефективність власної системи підвищення кваліфікації викладачів», – зауважив член команди, доцент кафедри журналістики Роман Шулик.