В Національному університеті «Острозька академія» 20 листопада відбувся III фестиваль соціальних проєктів «Transparency». Захід традиційно організували студенти 3 курсу спеціальності «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» за ініціативи викладача навчальної дисципліни, заступника декана факультету політико-інформаційного менеджменту, кандидата філологічних наук, доцента Юлії Маслової.
Захід був спрямований на забезпечення інформування громадськості про гострі соціальні та соціально-економічні проблеми у сфері бібліотек та архівів, а також втілення креативних ідей в реальність.
Учасники презентували 5 соціальних проектів, в яких показали власне бачення найважливіших проблем суспільства та інформаційних центрів. Зокрема, темами проєктів команди обрали: «Жива книга», «Ресурсний центр» , «Книготерапевт-консультант як засіб популяризації бібліотеки» та «Мистецьке майбутнє».
«Кілька років тому, студентам нашої спеціальності «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа», вдалося отримати призові місця в обласному турнірі соціальних проєктів та бізнес планів. Ми вирішили відновити фестиваль з метою популяризації знань та необхідних навичок у сфері бібліотек та архівів. Адже сучасні ресурсні центри є платформою для розвитку, творчості та реалізації найамбітніших цілей», - зауважила Юлія Маслова.
Серед критеріїв оцінювання журі обрало — здійсненість (реальність бюджету), актуальність (спрямованість на вирішення проблеми), креативність, якість представлення, повне розкриття проблеми та оригінальність методів реалізації проєкту.
За результатами фестивалю, перемогу отримав проєкт «SmartEra 50+ «Університет третього віку», студенток 3 курсу Діани Гуцевич та Анжеліки Слободянюк.
«Мета нашого проєкту – популяризувати бібліотеку та розвіяти стереотипи. Особливу увагу ми приділили також людям похилого віку. Вважаємо, що кожна людина повинна мати право навчатися протягом всього життя. Виходячи з цього, ми хочемо, щоб бібліотека стала їхнім освітнім інноваційним центром. До слова, наша команда надзвичайно вдячна кафедрі «Документознавста та інформаційної діяльності» за можливість організовувати такий захід та розвивати себе у ньому», - поділилися враженнями, Діана Гуцевич та Анжеліка Слободянюк.