Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

В Острозькій академії відбулася VII Школа молодіжного підприємництва

22 листопада 2019 р.

22 листопада в Острозькій академії відбулася Школа молодіжного підприємництва. Організувала та модерувала захід помічник ректора з освітнього менеджменту, кандидат економічних наук, доцент кафедри фінансів, обліку та аудиту Юлія Харчук.

Учасниками Школи стали учні 8-11 класів з Рівненської (Острозька ЗОШ І-ІІІ ст. № 3, НВК «Оженинська ЗОШ І-ІІІ ст (ліцей) - ДНЗ ім. Т. Шевченка», Розвазька та Хорівська ЗОШ І-ІІІ ст.) й Хмельницької (Славутський НВК "ДНЗ -ЗНЗ І ст., гімназія" та Славутський НВК "ЗОШ І-ІІІ ст" гімназія №5) областей. 

З вітальним словом до учасників заходу звернулася декан економічного факультету, доктор економічних наук, доцент кафедри економічної теорії, менеджменту і маркетингу Людмила Козак

Для школярів майстер-клас провела випускниця економічного факультету НАУОА спеціальності «Фінанси», 2008 року, директорка з економіки ПрАТ «Едельвіка» Оксана Антонюк. Пані Оксана розповіла учасникам Школи про свої університетські роки, поділилася досвідом роботи та відповіла на запитання:

  • Що таке підприємництво?
  • Яким повинен бути сучасний підприємець?
  • Яка роль економіста у розвитку бізнесу?
  • Які методи управління використовують успішні підприємці?
  • Що таке емоційний інтелект і чому він важливий у підприємницькій діяльності?

«Економіка - це необмежене коло предметів. Це про мислення, дипломатію, фінанси та системну особистість. Для молодого підприємця необхідно навчитися рахувати, оцінювати свої сили та аналізувати ринок, конкурентів. Але, перш за все, успішний підприємець має бути щасливою людиною. Для цього потрібна сила волі, аби впоратися зі своїми страхами та не проґавити нові можливості», - розповіла Оксана Антонюк

Також разом з учасниками Школи поспілкувалася заступник декана економічного факультету НАУОА з навчально-наукової роботи, кандидат економічних наук, доцент кафедри фінансів, обліку і аудиту Ольга Дем’янчук. Під час тренінгу спікерка розповіла про основи фінансової обізнаності та їх застосування у повсякденному житті. 

«Фінансово обізнана людина ніколи не потрапить у шахрайські схеми. У майбутньому вона завжди буде успішна у напрямку реалізації. Нині українська економіка потребує хороших спеціалістів для управління фінансовими ресурсами та найдрібнішими суб`єктами господарювання. Тому, у цьому році ми вибрали підготовку таких освітніх професійних напрямків ОПП як «Державні та корпоративні фінанси», «Міжнародні фінанси» та «Облік і оподаткування в управлінні бізнесом», - прокоментувала Ольга Дем’янчук

Усі учасники Школи молодіжного підприємництва отримали сертифікати, а найактивніші подарунки. Також вони мали можливість ознайомитися з історією Острозької академії та отримати детальну інформацію щодо особливостей навчання на економічному факультеті.

«Уже три роки поспіль ми працюємо із усіма закладами загальної середньої та вищої освіти Рівненської та суміжних областей, учні та студенти яких виявляють бажання здобувати теоретичні знання та практичні навики у сфері підприємництва. Однак співпраця із навчальними закладами, з якими академія має укладену угоду, є тіснішою. 

Школа молодіжного підприємництва – це платформа для ефективної взаємодії абітурієнтів, студентів, викладачів, випускників та роботодавців. Приємно, що з кожним роком зацікавленість аудиторії зростає. Цим самим , нам вдається підтверджувати девіз нашого університету: «Працюємо не на кількість, а на якість», - зауважила Юлія Харчук.