Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Випускник Острозької академії ділився тонкощами піару зі студентами

23 лютого 2018 р.

Бізнес-клуб Острозької академії «BIT Discussions» 22 лютого організував зустріч студентів з випускником університету Антоном Лисенком, який розповідав про кризові комунікації у PR.

Антон Лисенко поділився досвідом роботи PR-менеджера в різних установах, зокрема, у міжнародному аеропорту «Бориспіль» та в адвокатсько-юридичній фірмі «GOLaw» (Київ).

Упродовж години Антон представляв кейси із власної та найкращої галузевої практики. Випускник вважає, що піар — це сфера, в якій може розвиватися кожен самостійно. Але для цього потрібне старання. Тому він рекомендує писати щодня тексти, аби розвивати навички письма та володіння словом. Також — читати публікації як вітчизняних, так закордонних ЗМІ на тематику PR, слідкувати за діями компаній, що потрапляють у кризові ситуації та аналізувати.

Під час заходу кожен з присутніх мав змогу долучитися до обговорення дискусійних питань, щодо сучасних українських та іноземних установ і разом з іншими сформувати ідеальний антикризовий план.

«Головне — правильна стратегія. Кожна компанія ще до початку кризового становища має створити чіткий план дій та умовних відповідей для журналістів та для суспільства. У випадку, якщо була реалізована невірна стратегія — компанія може взагалі зникнути», — зазначив Антон.

Також PR-менеджер розповів, що для того, щоб визначити кризу, перш за все потрібно знати власну цільову аудиторію, людей, з якими ви комунікуєте. Якщо негативна інформація потрапляє у вашу аудиторію — це ознака кризи.

«Боротися з кризою потрібно на локальному рівні. У компанії для виходу з негативної ситуації мають бути надійні канали комунікації. Окрім експертів, потрібно завжди мати зв’язок із журналістами, людьми, які мають особливий вплив на суспільство», — додав Антон Лисенко.