Бізнес-клуб Острозької академії «BIT Discussions» 22 лютого організував зустріч студентів з випускником університету Антоном Лисенком, який розповідав про кризові комунікації у PR.
Антон Лисенко поділився досвідом роботи PR-менеджера в різних установах, зокрема, у міжнародному аеропорту «Бориспіль» та в адвокатсько-юридичній фірмі «GOLaw» (Київ).
Упродовж години Антон представляв кейси із власної та найкращої галузевої практики. Випускник вважає, що піар — це сфера, в якій може розвиватися кожен самостійно. Але для цього потрібне старання. Тому він рекомендує писати щодня тексти, аби розвивати навички письма та володіння словом. Також — читати публікації як вітчизняних, так закордонних ЗМІ на тематику PR, слідкувати за діями компаній, що потрапляють у кризові ситуації та аналізувати.
Під час заходу кожен з присутніх мав змогу долучитися до обговорення дискусійних питань, щодо сучасних українських та іноземних установ і разом з іншими сформувати ідеальний антикризовий план.
«Головне — правильна стратегія. Кожна компанія ще до початку кризового становища має створити чіткий план дій та умовних відповідей для журналістів та для суспільства. У випадку, якщо була реалізована невірна стратегія — компанія може взагалі зникнути», — зазначив Антон.
Також PR-менеджер розповів, що для того, щоб визначити кризу, перш за все потрібно знати власну цільову аудиторію, людей, з якими ви комунікуєте. Якщо негативна інформація потрапляє у вашу аудиторію — це ознака кризи.
«Боротися з кризою потрібно на локальному рівні. У компанії для виходу з негативної ситуації мають бути надійні канали комунікації. Окрім експертів, потрібно завжди мати зв’язок із журналістами, людьми, які мають особливий вплив на суспільство», — додав Антон Лисенко.