У Національному університеті «Острозька академія» 30 травня відбулося чергове засідання навчально-методичного об’єднання «Школа куратора та педагогічної майстерності», присвячене інноваційним технологіям викладання у вищій школі.
«Ми повинні певною мірою переформатувати наші навчальні програми, які мають бути спрямовані не лише на засвоєння знань, вмінь і навчичок, а на стимулювання передусім активного самостійного творчого мислення студентів. Тому зараз виникає потреба змінити дидактичну функцію навчальної діяльності у вищому навчальному закладі. Інший напрям нашої роботи — це наукова діяльність. Викладачі Острозької академії опублікували низку наукових статей у наукометричних виданнях Scopus та Web of Science. Тому закликаю надалі презентувати свої напрацювання в цих авторитетних наукових виданнях»,
Із новітніми трендами у вищій освіті викладачів ознайомила помічник ректора зі стратегічного розвитку та якості освіти НаУОА Вікторія Волинчук. Вона закцентувала увагу на важливості створення освітніх програм у межах бакалаврату та магістеріуму, оновлення навчальних програм відповідно до сучасних викликів на ринку праці, розповіла про перспективні напрями науково-дослідної роботи в університеті.
Старший викладач кафедри журналістики, кандидат філологічних наук Роман Шулик представив науково-педагогічній громадськості концептуальну розробку освітньої програми бакалаврату спеціальності «Журналістика» Острозької академії.
Аспірант кафедри історії ім. М. П. Ковальського Олександр Денисюк, який днями повернувся із міжнародної інноваційної навчально-тренінгової програми академічної майстерності «Школа академічного письма: від теорії до практики», поділився з колегами особливостями вимог до академічного письма, зокрема розповів про підготовку публікацій у наукометричні видання Scopus та Web of Science й про академічну доброчесність.