У Національному університеті «Острозька академія» 27 жовтня відбулася Школа молодіжного підприємництва. Організувала та модерувала захід заступник декана економічного факультету з профорієнтаційної роботи, кандидат економічних наук Юлія Харчук.
Учасниками Школи були учні 10-11 класів та їхні вчителі із ЗНЗ Рівненської, Волинської та Хмельницької областей. Найбільш активними учасниками стали учні Луцького НВК «Гімназія № 14», Мощаницької, Розвазької та Грем’яцької загальноосвітніх шкіл І-ІІІ ступенів Острозької районної ради, Славутського обласного спеціалізованого ліцею-інтернату поглибленої підготовки учнів у галузі науки та студентки Рівненського державного гуманітарного університету.
Доповідачами у Школі молодіжного підприємництва були декан економічного факультету, доктор економічних наук, доцент кафедри економічної теорії, менеджменту і маркетингу Людмила Козак, заступник декана економічного факультету з профорієнтаційної роботи, кандидат економічних наук, старший викладач кафедри фінансів, обліку і аудиту Юлія Харчук. Також спікерами на заході були студентки економічного факультету Алісія Ширяєва та Зоряна Любас. Під час виступів доповідачі відповіли на питання:
Що таке підприємництво ?
Яким повинен бути сучасний підприємець ?
«Плюси» та «мінуси» власної справи ?
Вибір бізнес-ідеї. Ефективна бізнес-ідея, яка вона?
Як саме просувати бізнес-ідеї на ринок інтелектуальної власності?
«Заняття у Школі молодіжного підприємництва дають можливість учням та студентам зрозуміти переваги та недоліки підприємницької діяльності, відчути сміливість у створенні власних бізнес-ідей, розглянути ключові аспекти організації та здійснення бізнесу на сучасному етапі розвитку національної економіки України»,
Усі учасники Школи молодіжного підприємництва отримали сертифікати та дипломи у різних номінаціях. Також вони мали можливість ознайомитися з історією Острозької академії та отримати детальну інформацію щодо особливостей навчання на економічному факультеті, зокрема за такими спеціальностями як: «Економічна кібернетика», «Цифровий маркетинг», «Облік і оподаткування в управлінні бізнесом», «Бізнес-аналітика», «Проектний менеджмент» та «Комп’ютерні технології в менеджменті».