Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Концепцію освітньої програми обговорювали на першому занятті Школи освітніх інновацій

24 листопада 2017 р.

У Національному університеті «Острозька академія» 22-23 листопада відбулося перше заняття для викладачів у рамках Школи освітніх інновацій. Темою для обговорення була концепція освітньої програми. Лекторка, помічник ректора зі стратегічного розвитку та забезпечення якості освіти НаУОА Вікторія Волинчук розповіла про важливість освітньої програми у підготовці майбутніх фахівців та закцентувала увагу на структурних її компонентах.

Як розповіла пані Вікторія, за розробку освітньої програми та підготовку здобувачів вищої освіти за певною спеціальністю відповідає гарант ОП та проектна група у складі не менше трьох осіб, а за її реалізацію весь професорсько-викладацький склад відповідної спеціальності.

Крім цього, на лекційному занятті розглядали компетентності, якими повинен володіти здобувач вищої освіти, та програмні результати навчання як важливий структурний компонент освітньої програми відповідно до рівня вищої освіти.

«Освітні програми є тим складником якості освіти, який, відображає місію університету та визначає концепцію підготовки фахівця відповідної спеціальності чи спеціалізації. Важливо, щоб кожен викладач розумів місце своєї дисципліни в освітній програмі. Це допоможе якнайкраще сформувати компентності нашому випускникові, що дозволять йому в подальшому реалізувати себе повною мірою у професійному середовищі та своєю діяльністю творити позитивне майбутнє нашої країни»,

прокоментувала Вікторія Волинчук.

Нагадаємо, що під час Школи освітніх інновацій в Острозькій академії, яка триватиме упродовж цього навчального року, обговорюватимуть розробку освітніх програм, редизайн навчальних програм та особливості використання компетентнісного підходу у викладанні. Таке навчання для викладачів зумовлене імплементацією Законів України «Про вищу освіту» та «Про освіту», у яких значна увага зосереджена на важливості якості освітнього процесу.

За результатами Школи освітніх інновацій будуть розроблені загальноуніверситетські рекомендації для викладачів щодо редизайну навчальних програм та впровадження компетентнісного підходу в освітній процес.