В Острозькій академії в рамках Школи освітніх інновацій 12-13 грудня та 19-20 грудня відбулася нова серія занять для викладачів, під час яких обговорювали підходи, вимоги та проблемні питання щодо формулювання викладачами результатів навчання у своїх навчальних програмах, особливості конструювання навчальних завдань, принципи використання інструментів оцінювання навчального прогресу студентів відповідно до компетентнісного підходу.
Проректор з навчально-виховної роботи, доктор психологічних наук, професор Руслана Каламаж презентувала для використання у практичній діяльності викладачів алгоритм узгодження відповідних компонентів ОПП та навчальної програми дисципліни, завдань і заходів, які допоможуть студентам досягти запланованих навчальних результатів, інструментів оцінювання тощо.
Обговорювалися способи сприяння розвитку навчальної активності, автономності і мотивації студентів; стимулювання рефлексивного мислення щодо набутих знань, навичок та їх використання в реальному особистому чи професійному житті.