Під час тренінгу Микита Андрєєв наголосив на тому, що адвокаційні кампанії є пріоритетною діяльністю студентського самоврядування, яка полягає у комплексному механізмі відстоювання інтересів студентів або просування нових ідей, цінностей, норм у вищому навчальному закладі. Також він навів приклади успішних студентських адвокаційних кампаній, реалізованих в Україні.
«Для того, щоб успішно провести студентську адвокаційну кампанію потрібно чітко визначити проблему, яку необхідно вирішити та суб’єкт, який має повноваження її вирішити. Також важливим етапом є формування команди з чітким розподілом обов’язків, встановлення термінів проведення кампанії та визначення інструментів вливу. Звісно, ми чітко маємо усвідомлювати, якого результату від проведення кампанії очікуємо»,
Про спілкування зі студентами Острозької академії він поділився на своїй сторінці у Facebook:
«Талановиті студенти, прекрасний ректор, неперевершено красиві будівлі. З почутого та побаченого я зробив висновок, що якість освіти тут на високому рівні. Для мене цей університет тепер входить в когорту найкращих, разом з УКУ, НаУКМА та Університетом ім. А. Нобеля».