У Національному університеті «Острозька академія» 17 лютого студенти економічних спеціальностей мали змогу послухати лекцію від відомого українського вченого в галузі економіки Вальдемара Вітлінського. Він доктор економічних наук, професор, автор багатьох наукових доробків та із 2011 року Почесний доктор Національного університету «Острозька академія».
Лектор розповів студентам про основні особливості математичного програмування, інформаційну безпеку та загальний стан української економіки.
Пан Вітлінський жваво взаємодіяв із аудиторією, задаючи запитання та ініціював інтелектуальну дискусію. Студенти же своєю чергою із задоволенням йшли на контакт та охоче долучалися до обговорення різних питань.
Опісля лекції Вальдемар Вітлінський відзначив, що спудеї Острозької академії дуже активні та розумні.
«В Острозькій академії завжди приємно знаходитися. Тут створені всі необхідні умови для повноцінного навчання. У студентів є можливість доступу до найкращої в Україні бібліотеки. У ній вміщена маса цікавої та унікальної літератури, яка допоможе розвинути свій інтелектуальний потенціал. Варто відзначити ерудованість студентів, які з цікавістю слухали мене. Дуже приємно розповідати саме таким вдячним слухачам»,
«Лекція була надзвичайно цікавою і пройшла напрочуд швидко. Мені, як студентці 4 курсу, було приємно познайомитися із вченим такого високого рівня. Його книжки ми використовували, вивчаючи складні економічні дисципліни. Варто відзначити особливу манеру проведення лекції, пристосованість її до знань, які мають студенти різних курсів. Саме невимушена подача інформації забезпечила легкість розуміння матеріалу і всім запам’яталася. Відповіді науковця на запитання аудиторії були ґрунтовними і наштовхували на подальшу наукову діяльність. Не так давно, всі ми думали, що на наукових розробках можна ставити крапку, і що все вже давно вивчено, але це не так, і професор із легкістю довів це. Тому, натхненні і з вірою у краще майбутнє України ми навіть не хотіли покидати аудиторію, адже спілкування з такою людиною є не просто пізнавальним, а й мотивуючим як у науковому плані, так і у особистому»,