Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

В Острозькій академії відбулося третє заняття в рамках Школи освітніх інновацій

08 грудня 2017 р.

У рамках Школи освітніх інновацій НаУОА 6 грудня відбулося третє заняття для викладачів, під час якого обговорювався дизайн робочої навчальної програми.

Лектор, декан факультету політико-інформаційного менеджменту, кандидат наук з державного управління, Віталій Лебедюк стверджує:

«Тема лекції була вибрана не випадково, адже серцем будь-якої освітньої програми є робоча програма навчальної дисципліни. В зарубіжних університетах програму курсу називають Syllabus (силабус), в основу якої покладено саме компетентнісний підхід. Чітко зазначаються результати навчання та їх верифікація, яка будується на основі так званої таксономії Блума (Bloom’s taxonomy). Проаналізувавши вимоги до складання робочої програми МОН України прийшов до висновку що складові програми різні вузи розуміють на власний розсуд. Більше того, сама програма набирає обтяжливого вигляду через безліч табличок які повторюються від пункту до пункту».

Лектор виступив з пропозицією переглянути дизайн робочої програми навчальної дисципліни, з метою акцентування увагу на програмних результатах навчання та їх перевірці. Як зауважив Віталій Лебедюк, практика вказує на те, що у більшості випадків, викладачі формують знання через різну систему тестів, оминаючи розуміння отриманого знання та їх застосування.

«Перш за все, запропонована структура навчальної програми — це контракт між викладачем та студентом, в якій передбачені правила поведінки кожної зі сторін, включаючи політику доброчесності. Радий що дана тема викликала жваву дискусію та заохотила викладачів до більш продуктивної конструкції знань, вмінь та навичок. Переконаний що такі лекції матимуть додану вартість та сприятимуть політиці інтернаціоналізації освіти нашого університету»,

додав Віталій Лебедюк.

Теги: Острозька академія, Школи освітніх інновацій, Віталій Лебедюк