В Національному університеті «Острозька академія» 29 березня відбулась чергова платформа «Місія університету». Цього разу була дискусія на тему: «Ґендернe „мапування“ Університету».
Участь в заході взяли Марія Петрушкевич, кандидат філософських наук, завідувач кафедри ґендерних досліджень НаУОА та Тетяна Матусевич, кандидат філософських наук, викладач Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова.
У своїй презентації, яку було проведено англійською мовою, Тетяна Матусевич підкреслила необхідність порушення ґендерних питань:
«Зазвичай, ґендерна рівність в університеті в дусі лібералістичної емансипації трактується як досягнення певного оптимального поєднання чотирьох елементів: рівності доступу до навчання, рівності в процесі навчання, рівності результатів та рівності подальших кар’єрних можливостей представників обох статей. Та чи не є дані ідеї черговою утопією або „мапуванням“ західних політик рівності? Чи маємо ми створити власний „український гендерний велосипед“? Тому подібні питання слід піднімати в рамках університетських дискусій».
Загалом, за словами обох доповідачок, питання про місце ґендеру в університетській освіті і про «мапування» університету як ґендерного поля завжди є актуальними.
«Університет — це місце, де відбувається становлення особистості, людини, яка потім виходить як громадянин у суспільство і часто несе цінності університету. Не даремно ми говоримо, що випускників Острозької академії завжди помітно, навіть через десять років вони несуть академічні цінності. Тому ґендерне „мапування“ є дуже важливим, щоб потім не було, наприклад, сексизму під час працевлаштування чи роботі з іншими людьми. І одним із аспектів цього є стосунки пов’язані із розумінням, толерантним ставленням до іншого, зокрема, в категорії ґендеру»,
Окрім, ґендерного «мапування» на зустрічі також обговорили ґендерний аудит університетів та проблему ґендерної ідентичності.