Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Якою є «організаційна сага» Острозької академії?

22 квітня 2016 р.

У рамках дискусійної платформи «Місія сучасного університету» 20 квітня в Острозькій академії відбулася дискусія на тему «Острозька академія та її «організаційна сага».

Доповідачами виступили: Дмитро Шевчук, декан гуманітарного факультету, доктор філософських наук; Дарина Мельник, випускниця НаУОА, експерт з питань вищої освіти та стратегії розвитку ВНЗ; Ганна Охріменко, кандидат історичних наук і старший викладач кафедри документознавства та інформаційної діяльності НаУОА.

«Що таке організаційна сага? Це поняття введене Б. Кларком у роботі „The Organizational Saga in Higher Education“ і означає „колективне розуміння унікальних досягнень, які ґрунтуються на історичних подвигах формальної організації і забезпечують сильний нормативний зв’язок всередині та за межами організації“»,

розповідає Дмитро Шевчук.

Організаційна сага забезпечує лояльність до організації, інституційну ідентичність і гордість за інституцію. Дарина Мельник у своїй доповіді на зустрічі запропонувала такі сценарії розвитку «організаційної саги» Острозької академії:

- клуб обраних (коледж ліберальних мистецтв);

- вежа зі слонової кістки (дослідницький університет);

- університет за кермом (університет-якір або університет у регіоні);

- університет, що носить капелюх так, як йому заманеться (підприємницький університет).

Кожна модель має свої переваги і можливі сценарії розвитку. Також Ганна Охріменко наголосила на бенчмаркінговому шляху розвитку Острозької академії, виділила слабкі і сильні сторони та запропонувала можливі шляхи здійснення:

- наявність новітніх методів викладання у ВНЗ;

- залучення іноземних викладачів, партнерів та викладачів інших університетів до співпраці;

- пропагування освітніх послуг університетів для найважливішої цільової групи — абітурієнтів та студентів;

- порушення проблем впровадження новітніх методик залучення абітурієнтів та партнерів на конференціях чи інших наукових заходах.

«Стратегічними пріоритетами розвитку ВНЗ є підготовка висококваліфікованих випускників завдяки здобуттю знань і практичних навичок в університеті, в якому відсутні корупція та хабарництво, і активний перехід до форм online-навчання завдяки наявності високого відсотку молодого та прогресивного професорсько-викладацького складу»,

підбиває підсумки стратегічного розвитку «Саги» пані Ганна.

«Організаційна сага — це досить неординарна тематика, щось новеньке у буденому, адже коли чуєш, що університет набагато краще розвивається за місто, у якому знаходиться, виникає питання: що з розвитком міста? Насправді, такі організаційні прийоми дуже корисні для нашого життя, адже багато чого сприймаєш по-іншому. Тому хотілося б, щоб такі заходи відбувалися частіше»,

розповідає студентка другого курсу спеціальності «журналістика» Олена Барзєй.

Нагадаю, 27 квітня в рамках освітньої ініціативи «[Університет] в Університеті» відбудеться семінар-дискусія «Сучасний світ поміж бідністю і багатством».

Теги: Острозька академія, Організаційна сага, Місія сучасного університету, Дмитро Шевчук