Як стати успішним та створювати найкращий продукт, розповіли студентам Острозької академії представники компаній «Eskada-M» та «Verallia» 17-го березня в аудиторії П-3.
«„В своїй хаті — своя і правда, і сила“, — це вже не актуально. Необхідно розширювати наші горизонти, знищувати стереотипи, виходити із зони комфорту. Глобальний світ вимагає глобального мислення»,
Спікери виголошували й інші мотивувальні промови, спонукаючи молодь почати мислити нестандартно. Провідні компанії цінують ідеї, а їх здатні генерувати тільки ті люди, які бачать світ по-іншому, які не обмежують себе уявними рамками.
«В капіталізмі є такий закон: хочеш залишитись на місці, то біжи»,
Для того, щоб встигнути за темпами розвитку сучасного світу, то необхідно дотримуватись наступних правил. По-перше — думати глобально. Не применшувати своєї значимості. По-друге — вміти планувати. Можете просто зараз сісти і подумати про те, чого ви хочете досягнути за п’ять років. Потім розписати крок за кроком механізм досягнення цілі. Буде план — буде й результат. Генеруйте реальні ідеї, реальні проекти. По-третє — вчіть англійську. Володимир Патіс зауважив, що ніколи б не досягнув тих результатів, які отримав, якби не знав чотири мови. Без знання англійської вершини не дістатись.
«Студентам не вистачає життя. Вони неактивні. Ніби кажуть: „Давайте, здивуйте мене“. А от американці кажуть: „Не важливо куди дме вітер, якщо не знаєш куди потрібно пливти“. Цікавіше було б, якби був інтерактив. Якщо ж ми говоримо про людей, які беруть участь у „Smart Challengе“, то, на мою суб’єктивну думку, це — майбутня еліта. Адже вони у вихідний день виходять із зони комфорту і приходять до нас за досвідом. В цьому їх перевага»,
«На зустрічі я не вперше. Прийшов, бо вже брав участь у „Smart Challenge“. Можу сказати, що це справді нові можливості, інший тип мислення, досвід. І це просто класно»,
Захід закінчився запрошенням студентів до участі в «Smart Challenge», який відбудеться 9-го квітня у місті Рівному. В команд, які бажають взяти участь, буде можливість показати свої знання і навички у плані створення бізнес-кейсу на реальну проблему, яку озвучать організатори в день зустрічі.