У Національному університеті «Острозька академія» 13 вересня відбулася презентація чемпіонату з вирішення бізнес-кейсів Smart Challenge.
«Smart Challenge» — це бізнес-гра, суть якої полягає у вирішенні кейсу — управлінської, соціальної або економічної проблеми, яка стосується актуальної для певної компанії ситуації (розробка стратегії просування продукту на ринку, іміджеві стратегії розвитку компанії тощо).
Smart Challenge стартував у червні 2015 року і вже став потужною комунікаційною платформою між представниками бізнесу та молоді. Кожного сезону зростає інтерес до чемпіонату з боку потужних бізнесових компаній регіону та збільшується число учасників.
За результатами попередніх чемпіонатів учасниками стали понад 200 студентів рівненських вищих навчальних закладів. 10 учасників змагань працевлаштовані, багато хто отримав змогу пройти стажування та практику, перейняти цінний адміністративний досвід, побувати на екскурсіях і виробництвах та в офісах компаній-партнерів.
Із Острозької академії в бізнес-чемпіонаті вже взяли участь 20 студентів. У другому сезоні змагання команди Острозької академії вибороли всі три призові місця: перше — команда економічного факультету, друге — команда психологів і третє — студенти-документознавці. У третьому ж сезоні бронзовими призерами чемпіонату стала команда студентів економічного факультету.
Цього разу в рамках презентації четвертого сезону проекту студенти спілкувалися із представниками компаній-Партнерів — ТМ «Молокія», Verallia Ukraine, Nestle, ГК «Реноме» та Eskada-М.
Студентам випала нагода послухати реальні історії успішного керування бізнесом, отримати практичні рекомендації щодо кар’єрного зростання та зрозуміти, яких кваліфікацій потребують сучасні українські та світові роботодавці.
Під час презентації присутні дізналися про можливості і шляхи самореалізації із розповідей топ-менеджера компанії Eskada-M — Геннадія Шелудька, менеджера з персоналу компанії Verallia Ukraine — Олени Король, директора з маркетингу групи компаній «Реноме» — Олени Білик, начальника відділу персоналу ТМ «Торчин» — Світлани Пілюк, фахівця з комунікацій ТМ «Молокія» — Анни Серебрянської. До слова, ТМ «Молокія», яка є Генеральним партнером цього сезону чемпіонату, презентувала також смачні подарунки для присутніх.
Спікери презентації порадили студентам встигати за темпами розвитку сучасного світу та дотримуватись наступних рекомендацій. По-перше — думати глобально і не применшувати свою значущість. По-друге — вміти планувати і реалізовувати наміри. По-третє — вчити мови, зокрема, англійську.
Також свої поради та настанови озвучив керівник компанії Smart People та організатор чемпіонату — Тарас Комаренко.
«Я в захваті від проекту! Ми маємо чудову нагоду спробувати себе та свої сили у розв’язанні бізнес-кейсів. Також це реальна можливість працевлаштування у провідних компаніях не лише області, а й усього світу. Відомі брендові підприємства виявилися не такими далекими та недосяжними, а доволі доступними і близькими. Виявляється, в перспективі можна стати працівником мега популярного бренду, варто лише захотіти і докласти трохи зусиль»,
Нагадаємо, що фінальне змагання чемпіонату відбудеться у Національному університеті «Острозька академія» першого жовтня. Учасники розв’язуватимуть бізнес-кейс Генерального партнера четвертого сезону проекту — ТМ «Молокія».
Після презентації всі охочі мали змогу долучитися до обговорення книги Іцхака Адізеса «Ідеальний керівник», яке ініціювала компанія Eskada-M.