З ініціативи та організаційної підтримки старшого викладача, кандидата історичних наук Ганни Охріменко, 12 листопада в Національному університеті «Острозька академія» відбувся workshop-тренінг на тему «Інтернет-реклама та блогінг: кроки для реалізації бізнес-ідей». Захід приурочили 18-літтю кафедри документознавства та інформаційної діяльності.
Майстер-клас із організації Інтернет-рекламної кампанії та ведення блогінгу в соціальних медіа проводили випускниці спеціальності «Документознавство та інформаційна діяльність» — Тетяна Дарда та Людмила Кот.
Дарда Тетяна працює спеціалістом із розробки та розвитку рекламних кампаній в одній із фірм-партнерів «Google» (представництво в місті Варшава, Республіка Польща) і займається налаштуванням, запуском, веденням та автоматизацією рекламних кампаній у Google AdWords. Вона ознайомила присутніх із особливостями реклами в «Google», ключовими відмінностями і специфікою такого типу рекламного повідомлення, вказала на переваги та цільові канали розміщення оголошень. Спільно з ідеями учасників тренінгу наочно продемонструвала, як правильно та ефективно створити першу власну AdWords рекламу.
«З AdWords працювати надзвичайно цікаво та вигідно. Адже, клієнти дізнаватимуться про ваші продукти й послуги саме тоді, коли вони шукатимуть у „Google“ те, що ви пропонуєте. Ви ж сплачуватимете за кампанію лише тоді, коли вони натискатимуть оголошення, щоб перейти на ваш сайт»,
Людмила Кот наразі є заступником директора Вищої школи NG (місто Київ) та оптимізує відеоблоги в соціальних медіа та сайти українських Інтернет-магазинів.
«Соціальні мережі настільки ввійшли в наше життя, що без спілкування у „Facebook“, „Twitter“ і „Google+“ не можливо прожити і дня: там ми дізнаємося новини, ділимося власними досягненнями, купуємо товари і замовляємо послуги. Якщо є попит, значить буде і пропозиція: продавці товарів і послуг масово пішли в соціальні мережі. Тому й з’явилася потреба в новій професії відеоблогера, яка на українському ринку є відносно новою, а тому й не надто поширеною»,
Пані Людмила також розповіла про найпопулярніші українські блоги та їх авторів, специфіку цільової аудиторії та загальні особливості ведення блогу.
Підготовлений спеціаліст мережі Інтернет повинен бути, насамперед, менеджером, інакше, не знаючи і не розуміючи як запропонувати товар або послугу потенційному клієнту, він не зможе зацікавити пропозицією цільову аудиторію або підписників каналу.
Workshop «Інтернет-реклама та блогінг: кроки для реалізації бізнес-ідей» відвідали студенти не лише спеціальності «Документознавство та інформаційна діяльність», а також майбутні політологи та журналісти. Активні учаснику тренінгу отримали сувенірні подарунки від тренерів-модераторів.
«Острозька академія — це особливий університет, який підтримує інноваційні та трендові форми співпраці власних випускників із студентською молоддю. Метою зустрічі стало не лише отримання інформації від лекторів про особливості професії інформаційного аналітика, але й спроба здійснити перші кроки в розробці рекламних кампаній та зрозуміти перспективність професії менеджера з інформаційно-комунікаційних технологій»,