Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Workshop із Інтернет-рекламних комунікацій від випускниць Острозької академії

15 листопада 2016 р.

З ініціативи та організаційної підтримки старшого викладача, кандидата історичних наук Ганни Охріменко, 12 листопада в Національному університеті «Острозька академія» відбувся workshop-тренінг на тему «Інтернет-реклама та блогінг: кроки для реалізації бізнес-ідей». Захід приурочили 18-літтю кафедри документознавства та інформаційної діяльності.

Майстер-клас із організації Інтернет-рекламної кампанії та ведення блогінгу в соціальних медіа проводили випускниці спеціальності «Документознавство та інформаційна діяльність» — Тетяна Дарда та Людмила Кот.

Дарда Тетяна працює спеціалістом із розробки та розвитку рекламних кампаній в одній із фірм-партнерів «Google» (представництво в місті Варшава, Республіка Польща) і займається налаштуванням, запуском, веденням та автоматизацією рекламних кампаній у Google AdWords. Вона ознайомила присутніх із особливостями реклами в «Google», ключовими відмінностями і специфікою такого типу рекламного повідомлення, вказала на переваги та цільові канали розміщення оголошень. Спільно з ідеями учасників тренінгу наочно продемонструвала, як правильно та ефективно створити першу власну AdWords рекламу.

«З AdWords працювати надзвичайно цікаво та вигідно. Адже, клієнти дізнаватимуться про ваші продукти й послуги саме тоді, коли вони шукатимуть у „Google“ те, що ви пропонуєте. Ви ж сплачуватимете за кампанію лише тоді, коли вони натискатимуть оголошення, щоб перейти на ваш сайт»,

зазначила Тетяна Дарда.

Людмила Кот наразі є заступником директора Вищої школи NG (місто Київ) та оптимізує відеоблоги в соціальних медіа та сайти українських Інтернет-магазинів.

«Соціальні мережі настільки ввійшли в наше життя, що без спілкування у „Facebook“, „Twitter“ і „Google+“ не можливо прожити і дня: там ми дізнаємося новини, ділимося власними досягненнями, купуємо товари і замовляємо послуги. Якщо є попит, значить буде і пропозиція: продавці товарів і послуг масово пішли в соціальні мережі. Тому й з’явилася потреба в новій професії відеоблогера, яка на українському ринку є відносно новою, а тому й не надто поширеною»,

говорить випускниця.

Пані Людмила також розповіла про найпопулярніші українські блоги та їх авторів, специфіку цільової аудиторії та загальні особливості ведення блогу.

Підготовлений спеціаліст мережі Інтернет повинен бути, насамперед, менеджером, інакше, не знаючи і не розуміючи як запропонувати товар або послугу потенційному клієнту, він не зможе зацікавити пропозицією цільову аудиторію або підписників каналу.

Workshop «Інтернет-реклама та блогінг: кроки для реалізації бізнес-ідей» відвідали студенти не лише спеціальності «Документознавство та інформаційна діяльність», а також майбутні політологи та журналісти. Активні учаснику тренінгу отримали сувенірні подарунки від тренерів-модераторів.

«Острозька академія — це особливий університет, який підтримує інноваційні та трендові форми співпраці власних випускників із студентською молоддю. Метою зустрічі стало не лише отримання інформації від лекторів про особливості професії інформаційного аналітика, але й спроба здійснити перші кроки в розробці рекламних кампаній та зрозуміти перспективність професії менеджера з інформаційно-комунікаційних технологій»,

зазначає організатор заходу, кандидат історичних наук, старший викладач кафедри документознавства та інформаційної діяльності Ганна Охріменко.

Теги: Острозька академія, Workshop, Кафедра документознавства та інформаційної діяльності.