4 квітня 2016 року відбулася лекція-презентація виконавчого директора SMARTLINE Group, випускниці спеціальності «Культурологія» Наталії Нищенко на тему: «Історія одного культуролога, або Ким я хочу стати...». Захід відбувався в рамках циклу зустрічей із випускниками гуманітарного факультету НаУОА, що проводяться з нагоди 440-річчя університету.
Наталія Нищенко поділилася із студентами-культурологами власним досвідом навчання в Острозькій академії та працевлаштування після випуску. Звернула увагу на знання та вміння, які потрібно розвивати, аби культуролог міг ефективно реалізувати себе в бізнесі. Передусім, це особистісні риси (щирість, відповідальність, чесність), мовні компетенції (вільне володіння англійською та українською мовою), гнучкість та адаптативність. Крім того, під час навчання потрібно накопичувати свій соціальний капітал — міцні зв’язки і контакти з друзями, одногрупниками, з якими після випуску можна спільно здійснювати проекти, знаходячи підтримку та порозуміння одне в одного.
«Чому я вибрала Острозьку академію? Тому що тут дають якісну освіту і більш затишних та комфортих умов для навчання дійсно годі шукати. Мене тут передусім навчили думати і це дуже велика перевага „Культурології“ перед багатьма більш популярними спеціальностями. А ще культуролог здобуває різноманітне знання, яке допомагає себе реалізувати в різних сферах»,
Культурологія, на переконання Наталії Нищенко, є спеціальністю, здобувши яку можна знайти роботу на різних позиціях — наприклад, редактор, журналіст, маркетолог, SMM manager, project manager, account manager, копірайтер, контент менеджер, PR manager, креативний директор чи арт директор. Крім того, культуролог дуже ефективно може займатися маркетингом у різних його формах, які пов’язані із медіа та рекламою чи стратегічним плануванням і креативом.
«Є університети, де навчають маркетингу як спеціальності. Проте культуролог який здобув практичні навики маркетингу або ж додатково закінчив теоретичні курси з маркетингу має більше переваг на ринку праці ніж вузькопрофільні спеціалісти. В нашій компанії вже працює декілька культурологів, які дуже ефективно реалізовують маркетингові проекти, завдяки своєму широкому світогляду»,
Завершуючи зустріч, декан гуманітарного факультету доц. Дмитро Шевчук розповів, що вони з Наталею Нищенко попередньо обговорили можливість налагодження співпраці між НУ «Острозька академія» та компанією SMARTLINE Group. Вона передбачатиме стажування студентів спеціальності «Культурологія» в проектах, які стосуються конкретних бізнес-кейсів з метою здобуття досвіду. Це, без сумніву, сприятиме працевлаштуванню випускників університету.