Чергове засідання Школи педагогічної майстерності відбулося в Національному університеті «Острозька академія» 28 жовтня. Заняття було присвячене новітнім способам оцінювання роботи студентів.
«Я навряд чи зможу відкрити вам істину про те, як об’єктивно оцінити знання та вміння студента, оскільки суб’єктивність усе одно буде присутня завжди. Проте я спробую розповісти про засоби, завдяки яким можна зменшити рівень цього суб’єктивізму»,
Лектор розповів про сучасні можливості взаємодії зі студентами в межах навчального процесу, які допомагають дисциплінувати останніх та звести до мінімуму кількість ситуацій, пов’язаних, зокрема, з несвоєчасним виконанням завдань. Ішлося насамперед про такі додатки, як «Google for Education» та «Plickers». Під час заняття В. Лебедюк продемонстрував кілька промо-роликів цих додатків, а також показав, як він сам втілює те, про що розповідає, на практиці: як створити клас у «Google for Education» та які можливості це надає.
«Оскільки Острозька академія має пошту з доменом edu.ua, то ми теж можемо створювати класи й повноцінно працювати в них. Перевага в тому, що всі ваші дії — всі завдання, уточнення, оцінки, які стосуються курсу, є видимими для студентів цього курсу, адже їм на пошту приходять сповіщення. Тому студент не може сказати, що забув чи не знав про завдання. Кожен викладач користується тим, що йому зручніше, але я просто хотів розповісти, як ви можете якщо не полегшити, то принаймні урізноманітнити роботу зі студентами»,
«Заняття було цікавим і пізнавальним. Деякі речі для мене виявилися справді новими. Викладач сам може вирішити, буде він використовувати це все під час роботи чи ні, але ідея хороша, це однозначно крок вперед, особливо для тих, хто роздруковує сотні завдань, текстів, аби поділитися ними зі студентами»,