Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

VIII Міжнародний фестиваль соціальної реклами

25 листопада 2015 р.

VIII Міжнародний фестиваль соціальної реклами відбувся 25 листопада в Національному університеті «Острозька академія». Тема цьогорічного фестивалю — «Stop сексизм у рекламі, або як досягнути гендерного паритету в рекламних повідомленнях».

«Цьогорічна тема — це, перш за все, ініціатива наших колег — представників польського гуртка „Комунікатор“ Сілезького університету, але ми з радістю підтримали їх ініціативу, адже, це справді актуально. Гендерна рівність — це індикатор демократичності, гендерна культура — запорука розвитку нашого суспільства»,

розповідає член організаційного комітету фестивалю Юлія Маслова.

Студенти спеціальності «Документознавство та інформаційна діяльність» представили свої проекти в таких номінаціях: телевізійна реклама, друкована реклама (реклама в пресі), постери для зовнішньої реклами та плакати, Інтернет-реклама, рекламна фотографія, радіореклама, альтернативна реклама та відео-реклама.

До участі у Міжнародному фестивалі соціальної реклами долучилися й польські студенти, представивши проект у номінації «телевізійна реклама „STOP сексизм у рекламі“».

«Участь у фестивалі була пізнавальною і цікавою, а головне — принесла чимало позитивних емоцій. Саме такі проекти дають нам можливість дорослішати, набиратися досвіду, тому ми з нетерпінням чекатимемо наступного року, аби знову долучитися до нового та, сподіваюся, не менш цікавого міжнародного фестивалю соціальної реклами»,

 поділилася враженнями учасниця фестивалю, студентка спеціальності «Документознавство та інформаційна діяльність» Анастасія Хмарук.

Теги: Острозька академія, факультет політико-інформаційного менеджменту, Лебедюк, Маслова, фестиваль реклами