VIII Міжнародний фестиваль соціальної реклами відбувся 25 листопада в Національному університеті «Острозька академія». Тема цьогорічного фестивалю — «Stop сексизм у рекламі, або як досягнути гендерного паритету в рекламних повідомленнях».
«Цьогорічна тема — це, перш за все, ініціатива наших колег — представників польського гуртка „Комунікатор“ Сілезького університету, але ми з радістю підтримали їх ініціативу, адже, це справді актуально. Гендерна рівність — це індикатор демократичності, гендерна культура — запорука розвитку нашого суспільства»,
Студенти спеціальності «Документознавство та інформаційна діяльність» представили свої проекти в таких номінаціях: телевізійна реклама, друкована реклама (реклама в пресі), постери для зовнішньої реклами та плакати, Інтернет-реклама, рекламна фотографія, радіореклама, альтернативна реклама та відео-реклама.
До участі у Міжнародному фестивалі соціальної реклами долучилися й польські студенти, представивши проект у номінації «телевізійна реклама „STOP сексизм у рекламі“».
«Участь у фестивалі була пізнавальною і цікавою, а головне — принесла чимало позитивних емоцій. Саме такі проекти дають нам можливість дорослішати, набиратися досвіду, тому ми з нетерпінням чекатимемо наступного року, аби знову долучитися до нового та, сподіваюся, не менш цікавого міжнародного фестивалю соціальної реклами»,