Національна олімпіада юридичних клінік із консультування клієнтів проходила в Острозькій академії 14-15 березня 2015 року. Перемогу у фінальних змаганнях здобула команда «G», яка представляла Києво-Могилянську академію. Другу сходинку посіла команда Донецького національного університету. Команда Острозької академії стала півфіналістом, а за підсумками балів вона зайняла третє місце.
За словами організаторів, важливість відпрацювання навиків консультування клієнта очевидна.
«Якісна юридична допомога починається з належної професійної підготовки юриста, його вміння зрозуміти свого клієнта, дотримуючись при цьому норм етики та моралі. Олімпіада з консультування клієнта допомагає юним юристам виховувати та вдосконалювати в собі вказані вміння, а отже, ці змагання сприяють підвищенню рівня правової допомоги населенню в цілому»,
Захід організований спільно з Українською фундацією правової допомоги, Асоціацією юридичних клінік та за підтримки Міжнародного фонду «Відродження». За своєю формою змагання імітують процес інтерв’ювання та консультування в юридичному офісі за участі двох студентів-консультантів та клієнта. Роль клієнта виконує запрошений актор. Мета консультування — з’ясувати необхідну інформацію, аби визначити сутність проблеми клієнта. Учасники мали зорієнтувати клієнта на стратегію подальшої роботи над справою. Роботу учасників оцінювали члени журі. Чверть фіналу та фінал олімпіади провели українською мовою, а півфінал — англійською.
«Як ректору університету, який у 2006 році започаткував традицію проведення Національної олімпіади з консультування клієнтів, мені надзвичайно приємно, що ми знову змогли відродити ці змагання. Корисність та доречність їх проведення важко переоцінити, адже сучасні реалії вимагають професійних та високоморальних юристів, які будуть здатні надавати справді якісну юридичну допомогу громадянам. Сподіваюся, що цьогорічні змагання стануть етапом відродження Олімпіади з консультування й успішного її продовження в майбутньому»,
Участь в олімпіаді взяло 16 команд. У фінал вийшло дві команди. Перш ніж оголосити переможця, журі розповіли про переваги та недоліки кожної команди. До уваги брали декілька критеріїв, зокрема вміння збирати та аналізувати інформацію, ефективно встановлювати професійні стосунки з клієнтом, здійснювати юридичний аналіз.
«Консультування — це одна з найважливіших частин нашої роботи. Здатність знайти спільну мову з різними людьми є дуже важливою, якщо ви обираєте консультування. Ця олімпіада дає можливість отримати хороші навички роботи з клієнтами. Люди, які взяли тут участь, вже зараз показують високий рівень консультування»,
Команда-переможець представить Україну на міжнародному раунді, який відбудеться в місті Лінкольні (США, штат Небраска) у квітні 2015 року.
«Мені дуже сподобалась олімпіада. Особливо хорошою була організація, на вищому рівні. Усі гостинні та доброзичливі. Участь в олімпіаді дає можливість справжньої практики, і це особисто для мене є головним»,