Олімпіада з журналістики відбулася в Національному університеті «Острозька академія» 1 жовтня. Захід проводили в академії вперше.
«Попри поширену думку, що журналістика ─ дисципліна суто практичного спрямування, я все ж вважаю, що, оскільки наш університет репрезентує себе як потужний науковий осередок, є потреба залучати студентів-журналістів і до наукової праці. Ця олімпіада ─ один із кроків до реалізації такої потреби»,
Турнір проводився з метою відбору учасників на Всеукраїнську олімпіаду з журналістики. Спочатку студенти виконували тестові завдання, що складалися з трьох блоків. У першому блоці були питання з історії та теорії журналістики, у другому — із українського літературознавства, а третій блок містив питання з української мови. Пізніше компетентне журі визначить десятку найкращих учасників, які готуватимуться до відбору на Всеукраїнську олімпіаду, яка є досить престижною в галузі інформаційних технологій.
«Оскільки я майбутній журналіст мені було цікаво взяти участь в олімпіаді, перевірити свої знання й подивитися, на що я здатен. Мені сподобалося, залишились позитивні враження. Проаналізував свої знання і зрозумів, у до вивчення чого потрібно докладати більше зусиль, адже питання були також і з української мови та літератури. Охоче візьму участь і в наступних олімпіадах»,
Загалом до конкурсу долучилося 29 учасників.
«Дуже добре, що в академії була проведена олімпіада з журналістики. Для того, щоб студенти нашої спеціальності надалі змогли працювати за фахом, їм необхідна ґрунтовна база знань. Для цього потрібно не лише грамотно писати, а й правильно подати матеріал. Це дуже хороший поштовх і для студентів, і для академії, адже студенти представлятимуть її на всеукраїнському рівні»,
Організатори планують зробити цю олімпіаду щорічною, оскільки вона дає неоціненний досвід і підвищує професійні навички не лише з практичної точки зору, а й з теоретичної.
«Як відомо, теорія схожа на фундамент будинку: якщо він недосконалий, то і стіни практики будуть нестійкими. Олімпіада дала можливість перевірити свої теоретичні напрацювання на ниві обраної спеціальності. Я вважаю це корисним досвідом, насамперед для студентів. Завдяки подібним заходам можна зрозуміти свої слабкі та сильні сторони, попрацювати над „прогалинами“, аби потім почуватися впевнено під час роботи»,