Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

VII регіональний фестиваль соціальної реклами відбувся в Острозькій академії

20 листопада 2014 р.

VII регіональний фестиваль соціальної реклами відбувся в Національному університеті «Острозька академія» 19 листопада. Тема цьогорічного фестивалю ― «Культурна ідентичність: я, країна, світ».

«Такий захід є надзвичайно важливим, адже в контексті подій, що відбуваються зараз у нашій країні, ми повинні показати світові свою культурну ідентичність, показати, що ми єдині: я, країна, світ»,

 такими словами привітала учасників та гостей фестивалю проректор НаУОА з навчально-виховної роботи Руслана Каламаж.

Студенти спеціальності «Документознавство та інформаційна діяльність» представили свої проекти в таких номінаціях: телевізійна реклама, друкована реклама (реклама в пресі), постери для зовнішньої реклами та плакати, інтернет-реклама, рекламна фотографія, радіореклама, альтернативна реклама та відео-реклама.

«Цьогорічні проекти студентів справді вразили всіх присутніх і мене особисто, ― ділиться думками член організаційного комітету фестивалю Юлія Маслова. ― Адже в роботах був яскраво виражений глибокий філософський зміст та творчий підхід. Учасники заходу не лише продемонстрували свою любов до рідної землі, а й показали практичні навички у рекламній сфері».

До участі в регіональному фестивалі соціальної реклами долучилися й польські студенти, представивши проект у номінації альтернативна реклама «Катовіце. Позбудься стереотипів!».

Гостями заходу були майбутні абітурієнти з рівненських шкіл, які в рамках акції «Відчуй себе студентом» змогли побувати на фестивалі. За їхніми словами, атмосфера, що панувала у залі, змусила їх замислитися над глибоким змістом кожного проекту.

«Ми вважаємо, що тепер, як ніколи, важливо говорити про Україну, українців, говорити про те, що ми є. Участь у фестивалі була насправді цікавою й надзвичайно пізнавальною. Вона принесла багато позитивних емоцій», ― ділиться враженнями учасник фестивалю, студент спеціальності «Документознавство та інформаційна діяльність» Дмитро Свирид. ― Наша країна стоїть на порозі великих змін, ми дорослішаємо разом із нею, тому як студенти з нетерпінням чекатимемо наступного року, аби знову долучитися до нового, та не менш цікавого, VIII регіонального фестивалю соціальної реклами!".

Теги: фестиваль соціальної реклами, Острозька академія, Каламаж, факультет політико-інформаційного менеджменту