Переможцем у відео-конкурсі «Made in UA» став студент четвертого курсу спеціальності «історія» Національного університету «Острозька академія» Андрій Брижук у співавторстві з одногрупниками Богданом Шляховим та Олександром Денисюком за роботу «Острог — серце Волині».
Відео-конкурс «Made in UA» — це перша акцентована спроба привернути увагу громадськості до проблеми слабкої представленості непересічних та якісних українських надбань у всесвітній павутині і особливо англійською чи іншими мовами.
Студенти самі знаходили теми та створювали відео-презентації незвичайних людей, подій та місць. Завдяки конкурсу «Made in UA», у відео-форматі з’явилася інформація про маловідомі містечка. Більш відомі туристичні міста — Львів, Кам’янець-Подільський, Одеса, Крим, Карпати — теж не залишилися поза увагою.
«Конкурс «Made in UA» нагадує, що Україні є чим пишатись — і українцями та українськими здобутками, про які знімалися відео-ролики, і студентами, які працювали над цими відео. Кращі роботи ми озвучимо англійською мовою, відтак збільшуючи критично малу кількість позитивної аполітичної інформації про Україну, яка доступна для міжнародної аудиторії. Ми би хотіли бачити якомога цікавіші формати подачі інформації про найкраще з України — відповідно у цьому році потішив ролик про Острог. Адже важливий як контент, так і інноваційний формат», — стверджує Наталія Попович, Президент PRP Group, ініціатор ініціативи Discover Ukraine.