Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Студент Острозької академії – переможець конкурсу «Made in UA»

27 грудня 2012 р.

Переможцем у відео-конкурсі «Made in UA» став студент четвертого курсу спеціальності «історія» Національного університету «Острозька академія» Андрій Брижук у співавторстві з одногрупниками Богданом Шляховим та Олександром Денисюком за роботу «Острог — серце Волині».

Відео-конкурс «Made in UA» — це перша акцентована спроба привернути увагу громадськості до проблеми слабкої представленості непересічних та якісних українських надбань у всесвітній павутині і особливо англійською чи іншими мовами.

Студенти самі знаходили теми та створювали відео-презентації незвичайних людей, подій та місць. Завдяки конкурсу «Made in UA», у відео-форматі з’явилася інформація про маловідомі містечка. Більш відомі туристичні міста — Львів, Кам’янець-Подільський, Одеса, Крим, Карпати — теж не залишилися поза увагою.

«Конкурс  «Made in UA» нагадує, що Україні є чим пишатись — і українцями та українськими здобутками, про які знімалися відео-ролики, і студентами, які працювали над цими відео. Кращі роботи ми озвучимо англійською мовою, відтак збільшуючи критично малу кількість позитивної аполітичної інформації про Україну, яка доступна для міжнародної аудиторії. Ми би хотіли бачити якомога цікавіші формати подачі інформації про найкраще з України — відповідно у цьому році потішив ролик про Острог. Адже важливий як контент, так і інноваційний формат», — стверджує Наталія Попович, Президент PRP Group, ініціатор ініціативи Discover Ukraine.