Науково-практична лабораторія «Інноваційні методи формування іншомовної комунікативної компетентності» представила навчальний посібник «Compréhension orale en dialogues».
Одним із пріоритетних напрямів роботи цієї лабораторії є розробка навчальних посібників, побудованих на автентичних матеріалах. Один із таких проектів — навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів «Compréhension orale en dialogues» (Аудіювання в діалогах), якому надано гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України»( лист № 1/11-15233 від 01.10.2012 р.). Посібник підготовлений викладачами кафедри індоєвропейських мов — кандидатом психологічних наук, доцентом Інною Ковальчук та викладачем Світланою Білецькою.
Навчальний посібник призначено для студентів вищих навчальних закладів, факультетів іноземних мов, які вивчають французьку мову на рівні А1-В1. Посібник має чітку спрямованість — розвиток мовленнєвої компетенції в аудіюванні та відповідає встановленим вимогам: змісту навчальної програми дисципліни. Побудований на принципі поетапності, послідовності та наступності, містить необхідний довідковий апарат. Зібраний навчальний матеріал побудований відповідно до когнітивно-діяльнісного підходу у вивченні іноземних мов.
Матеріалом для підготовки цього навчального посібника стали діалоги аудіокурсу «Guide pratique de la communication» авторів Аланa Шамберленa та Россa Штіля (Alan Chamberlain, Rosse Steele). Посібник включає роботу над темами «Знайомство», «Пошук житла», «Орієнтація у місті», «Покупки», «Пошуки роботи», «Розваги та дозвілля», «У лікаря», «У банку», «На пошті» тощо і орієнтується на реальне використання у природному мовному середовищі. Характерним є їх функціональність, актуальність та автентичність. Він складається з трьох частин: основної, транскрипції діалогів та ключів до вправ.
Основна частина містить роботу над діалогами в три етапи (до першого прослуховування, після першого прослуховування, після багаторазового прослуховування) та додаткові вправи.
Тематична організація діалогів залишає поле для творчої діяльності викладача, дозволяючи використовувати матеріал як повністю, так і вибірково, залежно від підготовки студентів та кількості відведених навчальних годин. А подані у навчальному посібнику ключі та транскрипція діалогів дозволяє працювати самостійно студентам дистанційної та заочної форм навчання.