Студенти Національного університету «Острозька академія» 30 жовтня представили власні рекламні проекти на V Регіональному фестивалі соціальної реклами, що проходив за підтримки Міжнародного фонду «Відродження» та Фундації ім. князів-благодійників Острозьких.
Це вже не перший фестиваль соціальної реклами у стінах університету. Проте, як зазначила одна із організаторів конкурсу, заступник декана з навчально-виховної роботи факультету політико-інформаційного менеджменту Юлія Маслова, рівень робіт на фестивалі значно зріс, у порівнянні з попередніми роками. Головне, що студенти щиро перейнялися досліджуваними проблемами, що, очевидно, і сприяло високим результатам.
Вісім конкурсантів у дванадцяти номінаціях представили власні роботи на тему: «Пропаганда здорового способу життя та шляхи подолання шкідливих звичок». Вдавалися учасники, як до усних презентацій, слайд-шоу, відеороликів, так і до інсценізацій, які згодом можна показувати в антрактах, на концертах та просто на вулиці. Музичними композиціями доповнили фестиваль студенти-документознавці Максим Маслюківський та Анатолій Тимощук. А перемогу уже вдруге поспіль вибороли студентка магістеріуму документознавства та інформаційної діяльності НаУОА Наталія Курилюк та студент комп’ютерної академії «ШАГ» Станіслав Островський.
Незважаючи на те, що традиційно організаторами і учасниками фестивалю були документознавці, на конкурс представили свої роботи і студенти спеціальності «психологія», які посіли друге і третє місця та здобули приз «Глядацькі симпатії». Також до конкурсу приєдналися і школярі, зокрема старшокласники Рівненської школи.
Усі конкурсанти отримали грамоти та солодкі подарунки.