Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Викладач Лілія Король видала посібник з грифом МОНМСУ

24 лютого 2012 р.

У Національному університеті «Острозька академія» побачив світ навчально-методичний посібник «Психологія формування національного характеру (психолінгвістичний аспект)» з грифом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. За словами автора видання — старшого викладача кафедри міжнародної мовної комунікації Лілії Король — мета навчально-методичного посібника полягає у розкритті специфіки процесу формування національного характеру в студентів із урахуванням психолінгвістичних особливостей. Запропонований посібник є у певному сенсі універсальним, оскільки може застосовуватися з метою формування національного характеру в студентів в умовах оволодіння іноземною мовою, удосконалення психолінгвістичних програм викладання іноземних мов, а також розробки практичних рекомендацій для викладачів іноземної мови ВНЗ.

У навчально-методичному посібнику розглядаються теоретико-методологічні засади дослідження проблеми формування національного характеру в умовах оволодіння іноземною мовою. Запропоновано концептуальну модель та авторську програму формування національного характеру студентської молоді з урахуванням психолінгвістичних особливостей у контексті реалізації міжкультурного порівняльного підходу.

Представлений матеріал може використовуватися у межах різних навчальних дисциплін та спецкурсів, зокрема «Педагогічна та вікова психологія», «Психолінгвістика», «Етнопсихологія», «Етнопсихолінгвістика», «Іноземна мова» тощо. Рекомендується викладачам вищих навчальних закладів, студентам та аспірантам.