Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Навчально-методичний семінар за участі професорів із США

26 січня 2012 р.

На факультеті романо-германських мов 26 грудня провели практичний семінар, приурочений проблемам неправомірного використання артиклів англійської мови в усному та писемному мовленні студентів факультетів іноземних мов. Семінар організували з ініціативи професорів Альберта Деніеля Шеріка (Albert Daniel Sherick), який упродовж декількох років працює на кафедрі прикладної лінгвістики Волинського національного університету імені Лесі Українки, та Труді Інгрід Берг (Trude Ingrid Bergh) з Каліфорнії, яка вже тривалий час навчає англійської мови студентів українських вишів, зокрема Львова та Рівного. Викладачі прибули до альма-матер на запрошення факультету романо-германських мов та відділу міжнародного співробітництва Національного університету «Острозька академія».

Презентація, що стосувалася особливостей вивчення граматики англійської мови українськими студентами, та методичні рекомендації викладачів із США були підготовлені на основі матеріалів попередньо проведених досліджень у період викладацької діяльності професорів Даніеля Шеріка та Труді Берг у вишах України. Спираючись на дані моніторингу помилок у використанні артиклів англійської мови, що найчастіше трапляються у мовленні студентів, Альберт Даніель Шерік та Труді Інгрід Берг випустили значну кількість методичних рекомендацій, підручників і посібників з вивчення артиклів та прийменників англійської мови, компаративні збірники англомовних, німецькомовних та україномовних ідіом і фразеологічних зворотів. Примірники цих друкованих видань отримали всі викладачі та студенти, що взяли участь у семінарі. Упродовж практичної частини семінару, що передбачала виконання студентами вправ, викладачі із США відзначили високий рівень підготовки спеціалістів факультету романо-германських мов у порівнянні з іншими ВНЗ, у яких їм доводилося навчати студентів.

Наприкінці лінгвістичного обговорення професор Даніель Шерік зазначив: «Я вже давно чув багато хорошого про академію, а сьогодні я насолоджувався можливістю у цьому переконатися. У Національному університеті „Острозька академія“ навчаються надзвичайно розумні студенти, а у вивченні мов їм допомагають справжні професіонали та їх прогресивні методики. Свого часу Колумб відкрив Америку, а сьогодні американці відкрили для себе Острозьку академію».