Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

В Острозькій академії обговорили питання міжкультурної комунікації

24 березня 2011 р.

На факультеті романо-германських мов 24-25 березня проходила V Міжнародна науково-практична конференція «Міжкультурна комунікація: мова – культура – особистість». Цьогоріч у конференції беруть участь представники 49 вищих навчальних закладів, серед яких учасники не лише ВНЗ України, але і зарубіжні гості.

На пленарному засіданні виступили наукові делегати Львівського національного університету ім. І. Франка, Закарпатського державного університету, Національного університету «Києво-Могилянська академія», Чернівецького національного університету ім. Ю. Федьковича, Національного університету «Острозька академія» та професор Дон Шіз із США.

Проректор з навчальної та наукової роботи Національного університету «Острозька академія», професор Петро Кралюк зазначив: «Острозька академія приділяє велику увагу проблемам міжкультурного спілкування. Традиція сягає ще витоків навчального закладу. Оскільки це питання стає дедалі актуальнішим, то й не дивно, що географія учасників конференції з року в рік зростає».

Перший день конференції здебільшого грунтувався на обговоренні питань міжкультурного спілкування, комунікативної компетентності та проблем сучасного перекладознавства. Діяло 8 секцій, серед них: когнітивні аспекти міжкультурного спілкування; лексична, фразеологічна та фреймова семантика; мовний та мовленнєвий матеріал у його структурній та стилістичній інтерпритації; інноваційні методи формування іншомовної комунікативної компетентності; професійна іншомовна підготовка в процесі міжкультурної інтерграції; корпусні та лексикографічні технології опису мовної системи; порівняльне літературознавство та міжкультурна комунікація. Програма конференції передбачала також екскурсію для учасників Національним університетом «Острозька академія».  

Метою другого дня конференції було проведення семінарів та обговорень на теми: «Сучасні технології лінгвістичної обробки мовного матеріалу», «Навчання мови та комп’ютерні технології обробки мовного матеріалу», а також презентація міжнародного центру тестування «Pearson Tests in English».

Завершилися наукові будні для учасників конференції екскурсією Острогом. Результатом науково-практичної конференції вже традиційно стане видання чергової збірки із серії «Наукові записки».