Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Олександр Талавера прочитав лекцію студентам-економістам

04 лютого 2011 р.

Острозьку академію третього лютого відвідав випускник університету, доктор економічних наук Олександр Талавера.

У 1999 році Олександр Талавера здобув освіту  у Національному університеті «Острозька академія» за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра. Після цього він вступив до Київської школи економіки (KSE), а пізніше – до Бостонського економічного коледжу. Сьогодні Олександр Талавера є викладачем Університету Східної Англії (University of East Anglia).

У Національному університеті «Острозька академія» Олександр Талавера зустрівся зі студентами економічного факультету. Його лекція складалася із двох частин та мала інтерактивний характер. У першій частині зустрічі лектор спілкувався зі спудеями про їх студентське життя, мотивації здобуття вищої освіти та  вступу до Острозької академії. Студенти, своєю чергою, поділилися своїми планами на майбутнє, зосереджуючи увагу на проблемі пошуку роботи.

Друга частина лекції Олександра Талавери була присвячена його науковому дослідженню про дискримінацію в бізнесі. Науковець розповів про можливі шляхи реалізації здобутих знань після закінчення університету і, зокрема, зупинився на двох напрямах – бізнесовому та академічному. Лектор наголосив на тому, що дискримінація є необ’єктивним явищем і зазвичай стосується жінок. Ця тенденція пов’язана із схильністю чи несхильністю особи до ризику та покращується із розвитком ринкових відносин.