01 грудня 2010 р.
Шість студентів Національного університету «Острозька академія» взяли участь у німецько-українському проекті під назвою «Konsumbewusst» (свідомий шопінг), що проходив 15-25 листопада у молодіжному таборі селища Бараталь, неподалік Дрездена (Німеччина). Завдання проекту – ознайомлення молодих активних осіб з негативними процесами сучасності навколо торгівлі (ціна, якість товарів), із впливом на людську свідомість реклами, піару, пропаганди тощо. Під час лекційних занять проходили обговорення, спільна робота в групах, показ кінофільмів, що безпосередньо стосувалися вищезгаданої проблематики.
Результатом жвавої співпраці української групи стало створення інформаційного буклету, плакату та короткометражного відеоролику, що містили у собі поради європейським споживачам стосовно купівлі якісних продуктів .
Упродовж проекту відбулося ряд заходів, що допомогли учасникам ознайомитися з європейською культурою та європейським способом життя. Нікого із гостей не залишили байдужими екскурсії Дрезденом, зокрема візит до «Цвінгера» з його всесвітньовідомою Дрезденською картинною галереєю, де містяться роботи Рафаеля, Рембрандта, Веласкеса тощо. Крім цього учасники їздили до Праги таї Швейцарії.
«Завдяки Острозькій академії я отримав змогу відвідати інші країни, що допомогло мені розширити світогляд та змінити деякі уявлення про життя людей. Приємно, будучи студентом, отримувати не лише теоретичні знання, а й безпосередньо закріплювати їх практичним досвідом. Також спілкування з іноземцями допомогло покращити знання німецької та англійської мов», – розповідає студент факультету міжнародних відносин Національного університету «Острозька академія» Максим Жуковський.