Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

В’ячеслав Брюховецький був гостем академії

24 лютого 2009 р.

24 лютого Національний університет «Острозька академія» відвідав Почесний президент Києво-Могилянської академії, Герой України, почесний академік Острозького академічного братства В’ячеслав Брюховецький.

Візит В’ячеслава Брюховецького передбачав зустріч зі студентами, адже він є співголовою спостережної ради Острозької академії. Зустріч пройшла у звичному для університету форматі: спершу виступ гостя, а тоді запитання присутніх у залі.

Тема розмови стосувалася специфіки та недоліків освітнього процесу в Україні, впровадження вимог Болонської декларації в систему освіти. Гість академії, зокрема, висловив думку про те, що Києво- Могилянська та Острозька академії – чи не єдині вищі навчальні заклади в державі, котрі найбільш точно дотримуються принципів Болонської декларації, а також адаптують її до українських реалій.

В’ячеслав Брюховецький акцентував увагу на проблемі уніфікації вимог та централізації освіти, що призводить до парадоксів у реформуванні освіти. У покращенні системи освіти пан В’ячеслав сподівається на молоде покоління, оскільки воно «є незаангажованим пережитками радянської системи».

На думку почесного академіка, вищі навчальні заклади нового зразка повинні створювати на сьогодні таке середовище, в якому кожна особистість зможе відкрити свій потенціал, поцінувати свободу вибору та безперечно зрозуміти, що ейфорія ніколи не повинна замінювати потребу важко працювати.