Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Виховання дошкільнят на християнських цінностях обговорювали в університеті

18 лютого 2009 р.

18 лютого в Національному університеті «Острозька академія» відбулася Всеукраїнська науково-практична конференція «Виховання дітей дошкільного віку на християнських моральних цінностях».

Конференція проходила у два етапи. Перший етап проходив у дитячому садочку «Веселка» , де відбулось відкрите заняття у старшій групі №1 під девізом «На крилах духовності», паралельно із цими заходами, у дитячому садочку №4 м. Южне Одеської області пройшло практичне заняття на тему «Для чого я живу?».

Другий етап конференції був присвячений теоретичним аспектам виховання дітей дошкільного віку на християнських моральних цінностях і відбувся в Національному університеті «Острозька академія». Зі своїми доповідями виступили викладач кафедри релігієзнавства НаУОА  Олександр Калабський, кандидат психологічних наук, викладач кафедри психолого-педагогічних дисциплін Оксана Квашук, а також вчителі й вихователі дитячих садочків Рівненської області та інших регіонів України.

Вплив християнських моральних цінностей на виховання духовного потенціалу дітей дошкільного віку,  моральна свідомість дошкільника, вплив релігії на формування моралі та свідомості – це лише неповний перелік тих питань, які обговорювалися під час конференції.