Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Студенти Острозької академії знову переможці

15 квітня 2009 р.

Студенти спеціальності «політологія» Національного університету «Острозька академія» Михайло Мозоль та Вадим Табакера здобули перемогу у дебатах на тему: «Вступ до НАТО і забезпечення політичної, економічної та військової безпеки України», які проводилися 7 квітня у Рівненському національному університеті водного господарства та природокористування. Такий захід у Рівненському регіоні проводився вперше під егідою Інституту трансформації суспільства (м. Київ), Рівненського національного університету водного господарства та природокористування за підтримки Посольства Словацької Республіки в Україні. Його метою є формування молодіжного клубу «Дебати» як складової Рівненського центру євроатлантичної інтеграції та проведення дебатів між групами студентської молоді щодо ролі НАТО у забезпеченні національної безпеки Української держави.

Учасниками дебатів були чотири студентські команди, які представляли Національний університет водного господарства та природокористування, Національний університет «Острозька академія» та Рівненську обласну ГО «Євроатлантичний вибір України». Дебати проходили у два тури, за результатами яких і було визначено переможців. Команди представляли лінію уряду та лінію опозиції, маючи можливість викласти свою позицію стосовно євроатлантичного майбутнього України, власне розуміння проблеми та відповісти на запитання команди-візаві, аудиторії, експертів.

«Такі заходи корисні як для студентів, адже маємо змогу вдосконалювати свої навички публічних виступів, вчитися знаходити точки дотику у суперечливих питаннях, так і для держави загалом, оскільки такі дискусії  формують об’єктивне бачення заангажованих і заполітизованих питань. Дрібниці формують цілісність, тож ми зробили перший крок до формування цілісного об’єктивного погляду на проблему вступу України до НАТО», – розповів Михайло Мозоль.