У Національному університеті «Острозька академія» відбувся семінар на тему «Як проводити соціальні кампанії – засоби громадянської активізації з використанням інструментів маркетингу та засобів масової інформації». Захід проводився у рамках польсько-українського проекту «Форум соціальних кампаній – Україна 2008» за співпраці з Міністерством закордонних справ Республіки Польща та Фондом «Інший простір».
Загалом у рамках реалізації проекту семінари проводилися у таких містах, як Суми, Вінниця, Львів, Одеса, Київ та Острог. Ініціатором організації семінару у Національному університеті «Острозька академія» виступив орган студентського самоврядування «Братство спудеїв».
У тренінгу взяли участь представники з Острога, Рівного, Славути, Києва. Аудиторія семінару була в основному презентована молодими людьми, учасниками різноманітних молодіжних організацій, які прагнули поділитися досвідом створення соціальних проектів. Заняття для присутніх проводили експерти з Польщі журналіст Барбара Круль та соціолог, Голова Правління „Фонду соціальної комунікації”, співвласник «Фабрики соціальної комунікації» Павел Прохенко.
Загалом учасники проекту мали змогу ознайомитися з позитивними прикладами польського та українського досвіду щодо проведення соціальних кампаній, надати основні навички з соціальних комунікацій та креативного створення кампаній.