У Національному університеті «Острозька академія» 10 грудня вперше серед студентської молоді відбулася презентація Всеукраїнського конкурсу соціальної реклами «Сильна України-2009».
Конкурс ініційовано київським поетом Євгеном Юхницею за підтримки редакції газети «Все про бухгалтерський облік». Презентувати ідею щодо створення студентами соціальної реклами до Острозької академії приїхала регіональний представник газети «Все про бухгалтерський облік» Ганна Писарчук.
Метою конкурсу є активізація творчої молоді, формування за допомогою соціальної реклами у населення образу України як сильної держави з великим потенціалом і можливостями, популяризація образу українця як оптимістичної, цілеспрямованої, активної, сучасної особистості.
Конкурс проводитиметься у таких номінаціях: соціальний плакат, аудіо (відео) ролик, відеокліп, комп’ютерна презентація у форматі Power Point, фотографія на соціальну тематику, PR-матеріал. Конкурсні роботи приймаються до 15 травня 2009 року. Роботи переможців будуть розповсюджуватися за допомогою ЗМІ по всій Україні. За словами Ганни Писарчук, акція «Сильна Україна-2009» закінчиться висадженням дубового гаю, адже саме це дерево є символом конкурсу, оскільки воно є символом нації, зустрічається у фольклорі східних слов’ян та несе у собі велич й могутність.