Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Ігор Пасічник – учасник круглого столу щодо перспектив міжнародного партнерства в галузі охорони здоров’я

20 вересня 2007 р.

У Рівненському обласному клінічному лікувально-діагностичному центрі ім. В. Поліщука 19 вересня відбувся Міжнародний круглий стіл «Ініціативи з охорони здоров’я дітей і матерів: стратегії та міжнародне партнерство», у якому взяв участь ректор Національного університету «Острозька академія» Ігор Пасічник.

Захід проходив за участі українських й американських генетиків, психологів та екологів задля розробки програми майбутнього під назвою «Поліська ініціатива», яка є продовженням спільної українсько-американської програми запобігання вродженим вадам дітей. Вона полягала в ретельному обстеженні вагітних, популяризації фолієвої кислоти та інших профілактичних заходах. Як повідомив ініціатор проекту, міжнародний координатор Програми запобігання вродженим вадам ОМНІ-мережі Володимир Вертелецький, Рівненщина вибрана невипадково, адже це найбільш уражена Чорнобилем територія України, що призвело не тільки до проблем здоров’я, а й до інших дуже важливих фізіологічних змін.

Також учасники круглого столу закцентували значну увагу на покращенні функціональної діагностики у Рівненській області. Слушно з цього приводу висловився ректор Острозької академії Ігор Пасічник: «Функціональна діагностика передбачає поєднання різних дисциплін, зокрема, медицини, психології і фізіології. Я думаю, що в цьому напрямку розробка превентивних програм дає можливість швидше реалізувати цей проект. І Острозька академія з радістю до нього долучиться».