Для здобувачів освітньої програми «Початкова освіта з поглибленим вивченням англійської мови» в рамках навчальної дисципліни «Психологія дитячої творчості» 3 лютого відбулася відкрита лекція на тему: «Гейміфікація на уроках англійської мови у вимірі розвитку дитячої творчості в початковій школі». На захід завітав випускник Острозької академії, а зараз вчитель англійської мови в початкових класах Рівненської школи №22 Назар Степанов.
Зі вступним словом звернулася Галина Гандзілевська, докторка психологічних наук, професорка, гарантка освітньої програми «Початкова освіта з поглибленим вивченням англійської мови», розробниця навчальних курсів «Мистецтво самопрезентації вчителя», «Андрагогіка», «Психологічна безпека вчителя» й організаторка відкритої лекції:
«Традиційно я запрошую на свої лекційні заняття практиків, які готові поділитись власним досвідом, спростити або підтвердити мою теорію, запропонувати реальні шляхи її адаптації. Особливо важливо сьогодні пізнавати нові можливості пристосування до дистанційного освітнього простору. Я запрошую творчих людей, які не бояться ламати стереотипи, які відкриті до інноваційного досвіду і сприймають проблеми, як виклики. Сьогодні дуже приємно, що до нас завітав наш випускник Назар Степанов. Мала можливість навчати його у свій час засад театрального мистецтва. Він не лише поділиться з вами, яким чином можна застосовувати ігри на уроках англійської мови, а й власним досвідом щодо реалізації завдань НУШ, зокрема формування таких життєво важливих компетентностей, як фінансова грамотність, самоменджмент, психологічна стійкість та ін. І все це – на уроках англійської мови».
Упродовж усієї лекції пан Назар активно взаємодіяв зі студентами. Він розповів про школу з «відкритими стінами» і про те, як можна його екскурсії й ігри застосовувати під час онлайн формату. Також спікер поділився зі студентами практичними кейсами, як використовувати ігрову форму під час уроків, щоб краще взаємодіяти з учнями.
«Основа Нової школи – це «Граючись навчаємось». 95 % моїх уроків англійської мови побудовані на цій концепції. Школа – це освітній простір, де є місце для гри саме на уроках. Перерви – це особистий час учнів. Крім того, гра повинна бути на кожному уроці. Ігри, відомі вам із дитинства, можна адаптувати до освітнього середовища. Наприклад, перший клас вчить у листопаді цифри від 1 до 5. Усі ви пам’ятаєту гру «Камінь-ножиці-папір». Дуже просто ми використовуємо це: заміняємо на one, two, three. Змінюємо рухи, можемо добавляти свої. Так діти запам’ятовують»,
Він також розповів про елементи гри в НУШ: наприклад, використання віртуальних героїв під час уроків і дистанційного навчання, застосування рівнів і прогресу учнів, рейтингової системи оцінювання тощо.
«Нова українська школа підштовхує вчителя проявляти власну ініціативу, творчість. Не бійтеся використовувати свої ідеї під час уроків, бо насправді, коли діти бачать, що ви не сухо подаєте матеріал, а застосовуєте ігрову форму, то краще це сприймають. Вони розуміють, що ви на їхньому рівні, цікавитеся тим, чим вони. Так діти дуже швидко й легко запам’ятовують, те що ви хочете їм донести»,
Читайте також: