Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Про гейміфікацію на уроках англійської мови у вимірі розвитку дитячої творчості говорили в Острозькій академії

03.02.2022

Для здобувачів освітньої програми «Початкова освіта з поглибленим вивченням англійської мови» в рамках навчальної дисципліни «Психологія дитячої творчості» 3 лютого відбулася відкрита лекція на тему: «Гейміфікація на уроках англійської мови у вимірі розвитку дитячої творчості в початковій школі». На захід завітав випускник Острозької академії, а зараз вчитель англійської мови в початкових класах Рівненської школи №22 Назар Степанов. 

Зі вступним словом звернулася Галина Гандзілевська, докторка психологічних наук, професорка, гарантка освітньої програми «Початкова освіта з поглибленим вивченням англійської мови», розробниця навчальних курсів «Мистецтво самопрезентації вчителя», «Андрагогіка», «Психологічна безпека вчителя» й організаторка відкритої лекції:

«Традиційно я  запрошую на свої лекційні заняття практиків, які готові поділитись власним досвідом, спростити або підтвердити мою теорію, запропонувати реальні шляхи її адаптації. Особливо важливо сьогодні пізнавати нові можливості пристосування до дистанційного освітнього простору. Я запрошую творчих людей, які не бояться ламати стереотипи, які відкриті до інноваційного досвіду і сприймають проблеми, як виклики. Сьогодні дуже приємно, що до нас завітав наш випускник Назар Степанов. Мала можливість навчати його у свій час засад театрального мистецтва. Він не лише поділиться з вами, яким чином можна застосовувати ігри на уроках англійської мови, а й власним досвідом щодо реалізації завдань НУШ, зокрема формування таких життєво важливих компетентностей, як фінансова грамотність, самоменджмент, психологічна стійкість та ін. І все це – на уроках англійської мови».

Упродовж усієї лекції пан Назар активно взаємодіяв зі студентами. Він розповів про школу з «відкритими стінами» і про те, як можна його екскурсії й ігри застосовувати під час онлайн формату. Також спікер поділився зі студентами практичними кейсами, як використовувати ігрову форму під час уроків, щоб краще взаємодіяти з учнями.

«Основа Нової школи – це «Граючись навчаємось». 95 % моїх уроків англійської мови побудовані на цій концепції. Школа – це освітній простір, де є місце для гри саме на уроках. Перерви – це особистий час учнів. Крім того, гра повинна бути на кожному уроці. Ігри, відомі вам із дитинства, можна адаптувати до освітнього середовища. Наприклад, перший клас вчить у листопаді цифри від 1 до 5. Усі ви пам’ятаєту гру «Камінь-ножиці-папір». Дуже просто ми використовуємо це: заміняємо на one, two, three. Змінюємо рухи, можемо добавляти свої. Так діти запам’ятовують»,

зазначив Назар Степанов.

Він також розповів про елементи гри в НУШ: наприклад, використання віртуальних героїв під час уроків і дистанційного навчання, застосування рівнів і прогресу учнів, рейтингової системи оцінювання тощо.

«Нова українська школа підштовхує вчителя проявляти власну ініціативу, творчість. Не бійтеся використовувати свої ідеї під час уроків, бо насправді, коли діти бачать, що ви не сухо подаєте матеріал, а застосовуєте ігрову форму, то краще це сприймають. Вони розуміють, що ви на їхньому рівні, цікавитеся тим, чим вони. Так діти дуже швидко й легко запам’ятовують, те що ви хочете їм донести»,

підсумував пан Назар.

Читайте також: