У Національному університеті «Острозька академія» відбувся дев'ятий фестиваль альтернативної реклами. Організатором стала кафедра документознавства та інформаційної діяльності факультету політико-інформаційного менеджменту під керівництвом заступника декана з навчально-виховної роботи Юлії Маслової.
«Щиро радію, що ми успішно провели наш 9 фестиваль альтернативної реклами з міжнародною участю. Студенти продемонстрували високий рівень підготовки рекламних проектів, довели, що мають потужний креативний потенціал та ораторські здібності. Заслуговує схвалення, що наші партнери з Сілезького університету вже вп’яте долучилися до участі й здобули 3 місце. Щиро вірю в перспективне майбутнє в рекламній сфері наших студентів-документознавців, адже такі практичні навички, які вони здобувають упродовж навчання, забезпечать їм конкурентоспроможність на сучасному ринку праці. Сподіваюся, що наступний фестиваль буде ще більш креативним та масовим»,
Участь у конкурсі взяли студенти Острозької академії, гості із Сілезького університету та Києво-Могилянської академії. Усі проекти були дуже змістовними та неординарними і викликали захоплення в публіки.
Переможцями стали студентки спеціальності «Документознавство та інформаційна діяльність» НаУОА Марія Челядіна та Лариса Ромасюк із проектом «Через терни до зірок, або як отримати європейську освіту в Острозі?», друге місце отримали студенти Сілезького університету, а третю сходинку зайняла студентка Києво-Могилянської академії. Також розігрувався приз глядацьких симпатій. Усі студенти були нагороджені подарунками та сертифікатами.
«Для нас це був найбільш масштабний захід, в якому ми брали участь за весь час навчання. Саме тому, переживання брали верх вже за декілька днів до фестивалю. Незважаючи на це, ми всі залишились у захваті після його завершення, і зараз з упевненістю можемо сказати, що такі проекти розвивають креативність студентів. Хочу відмітити, що здобути перемогу на цьому фестивалі було неймовірно приємно, бо багато проектів претендувало на перше місце. Кожен з них був чудовим та мав свою родзинку»,
Окрасою програми стали музичні номери від студентів. Публіка змогла відпочити та поринути у світ музики. Ведучими заходу були Остап Крамар та Вікторія Гіль, вони вдало координували виступи учасників.
«Мені було дуже приємно стати ведучим на фестивалі реклами, адже проекти виконані учасниками, були надзвичайно цікавими і веселими, а пісні Алли Штенбрехт і Альони Доненко робили програму заходу ще більш різноманітною і захоплюючою. Мабуть, саме тому заповнена вщент аудиторія нерідко супроводжувала виступи гучними оваціями. Також порадувало, що в цьому заході брали участь учасники не тільки з Острозької академії, але й з Києва і навіть із Польщі. Надіюсь, наступного року на нас чекатиме не менш гідне проведення десятого ювілейного фестивалю»,
Окрім сертифікатів та подарунків студенти отримали масу позитивних емоцій та чудову мотивацію розвиватися і дивувати ще більше.